LPG (brc de yedek parca sorunu)

SUZUKI DİFERANSİYEL HK. SORU VE PAYLAŞIMLARIMIZ

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Cevapla
Kullanıcı avatarı
oguzulubey
Er
Mesajlar: 79
Kayıt: 24 Eyl 2010 14:15
İletişim:

LPG (brc de yedek parca sorunu)

Mesaj: # 20396Okunmamış mesaj oguzulubey
06 Kas 2010 00:04

selam dostlar

brc nin türkiye ye gönderdiği serilerde sadece 2 ( 2 yıldan sonra piyasadan cekilen malzemelerin yedekleri fiyatlarını 2 ye katlıyor) yılda revizyona gitmesi ve yeni serilerle eskiler arasında parca uyuymu sorunu olduğu bu sorunun diğer italyan markalara göre cok yüksek seviyelerde olması ve ana malzeme fiyatlarının diğerlerine göre 2 katına yakın olması ecu BRC 7 serisi 350 tl ekoteck/ lovato 170 -200 tl enjektör setleri ekoteck/ lovato tamamı 100 -150 tl brc sadece biri 150 tl takımı 600 tl. gibi rakalara ulaşması lpg konusunda brc den yana olan kararımı gözden gecirmem gerektiğini fısıldıyor.

Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum ve ankarada tanıdık lpg servis ve montajcılarında ki gezime de devam ediyorum.

Öğrendiğim cok enteresan konnuları da yarına yine sizlerle burdan paylaşmak istiyorum . LPG konusu sanırım bana biraz sorun olacak ....
RASGELE

Oğuz ULUBEY
Ankara - Gölbaşı
1993 Eskudo 1.6V
5k ov. 06 DTC 79

4L
SITE ADMIN
Mesajlar: 8310
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
İletişim:

Re: LPG (brc de yedek parca sorunu)

Mesaj: # 20471Okunmamış mesaj 4L
07 Kas 2010 12:46

BRC iyi markalardan biri diye biliyoruz, ama en iyi değil. Aslında en iyi markadan çok , en uyumlu marka ve en iyi işçilik bu işte aslolandır. BRC neredeyse landirenzo, tartarini fiyatlarıa işlem yapıyor. Fazlaca detayları hakkınd abilgim yok. Ben eski aracımda, yerli voltran'ı tercih etmiştim, bunda etken ise Hakan'ın bu markayı sorunsuz olarak bir yıldır kullanıyor olmasıydı. Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok dedim ve bende aynı yerde, aynı işçilikle, aynı markayı kullanmıştım. İki yıl ağır ve zor şartlarda kullandım, LPG kaynaklı en ufak bir arıza, veri sapması, ayarsızlık, düzensizlik yaşamamıştım. Fiyatı uygun ve yazılımı uyumluydu. Ama tekrarlıyorum , bu konuda montaj, işçilik, ezbere değilde, neyi neden yaptığını bilerek yapmak, markadan daha önemli
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul

fatih1966
Orgeneral
Mesajlar: 11515
Kayıt: 24 Oca 2010 21:30
İletişim:

Re: LPG (brc de yedek parca sorunu)

Mesaj: # 20481Okunmamış mesaj fatih1966
07 Kas 2010 23:10

Ben aracı aldığımda üstünde zavoli vardı 2 senedirde ben kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım.

Kullanıcı avatarı
oguzulubey
Er
Mesajlar: 79
Kayıt: 24 Eyl 2010 14:15
İletişim:

Re: LPG (brc de yedek parca sorunu)

Mesaj: # 20483Okunmamış mesaj oguzulubey
08 Kas 2010 00:04

Bende bundan önceki bir kaç aracımda brc kullandım yukarıda acıkladığım arızalardan bir ikisini yaşamıştım ama hiç olayı bu yönden düşünmemiştim. parça maliyetleri de araştırınca söyelnen rakamlar ile üç aşağı beş yukarı aynı gibi o yüzden birazdaha ekonomik bir olacağına inandığım bir sisitem kullanmak isitiyorum. Ama Çağlar abini de dediği gibi işçilik ve uygulamada kaullanılan kıstaslardaki titizlik bu işin ben ce de en önemli noktası.
RASGELE

Oğuz ULUBEY
Ankara - Gölbaşı
1993 Eskudo 1.6V
5k ov. 06 DTC 79

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: LPG (brc de yedek parca sorunu)

Mesaj: # 20489Okunmamış mesaj Offroadpassion
08 Kas 2010 09:18

BRC'yi genel olarak iyi bilirim, ama montaj işçiligi çok önemlidir, Ben 4 Yıldır Voltran(Yerli) sistem kullanıyorum, birzkez ayar ve bakım için gittiğimde garantiden enjektörlerimi değiştirdiler 5. yıla girmek üzereyım sıfır problem, hatta Çağların aracına ve tanıdığım 6-7 kişinin aracacına yaptılar proble yaşamadan kullanıyorlar 900TL veya 1000Tl gibi bir fiyatı var. BRC'den sıkıntı varsa Suzuki için Voltran öneririm..
Site Admin

cenk

Re: LPG (brc de yedek parca sorunu)

Mesaj: # 20506Okunmamış mesaj cenk
08 Kas 2010 10:16

Boat Show Pendik marinada Maringaz yani İpragaz Marin LPG sistemleri ile teknelerimiz yan yana bağlıydı ve tabii 1 hafta boyunca bol bol sohbet ettik ve lpg li 2x200 hp Suzuki motorlu tekne kullanma fırsatım oldu.Aynı araçlardaki gibi sıralı sistem kullanıyorlar tek fark tüpler özel boyalı korumalı lpg tankları var ve yatık kullanıyorlar. Kullandıkları elektronik sistem ise zavolli marka ve kendi hazırladıkları motor ise Suzuki marka.Söylediklerine göre LPG sistemine en iyi adapte olabilen motor Suzuki ve Honda motorlarıymış ve birçok yerli ve yabancı sistem denemişler sonunda zavolliye karar vermişler..Yani sözün özü karada ve denizde lpg ye en uygun motorlardanmış suzuki...Ben V6 da Milano marka takdırmıştım 6 silindir olduğu için ilk zamanlarda enjektörlerden dolayı sorun yaşadım fakat daha sonra yurtdışından getirilen enjektörlerle değiştirdiğimde sorun çözüldü tekleme ortadan kalktı arıza ışığı ilelebet söndü.Ama kesinlikle Çağların dediği gibi işçilik çok önemli ayrıca Tartarini ile aynı fiyatlarda seyrediyor BRC o yüzden kesinlikle Tartarini derim kalite ve yaygın servis açısından

Cevapla

“SUZUKI DİFERANSİYEL / DIFFERENTIAL ISSUES” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir