Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Merhaba arkadaşlar 2-3 ay önce sıfırdan toplama amaçlı bir suzuki vitara soft top almaya karar verdim daha öncedende cabrio kullanıcısı olduğumdan soft top olmasını özellikle istedim aldığım araç 98 model JX 1.6 8 valve tek nokta enjeksiyonlu , aracın kupasındaki çürüklerden işe başlamak istedim kaportacılara gittiğimde moralim iyice bozuldu düzgün bir iş çıkarmanın bana maliyetinin 7ile 10 bin lira arasına mal olacağı ortaya çıktı,araç komple sökülecek çürükler ayıklanacak tekrardan yapılıp komple iç dış boyacanacak falan filan bu arada araçta ne kapılar kilitleniyor ne camlar doğru düzgün kalkıp iniyor daha o işler bu fiyata dahil değil.Ayrıca aracın tente mekanızmasıda iptal edilmiş yerine kaynaklarla tutturulmuş ve orjinal olmayan bir tenteyle üstü kapatılmış tabi ben alırken bunların hepsini fiyat endeksli olarak hesapladım ama evdeki hesap çarşıya uymadı buraya kadar sanırım herşey açık maalesef bu aracın fotoğrafları telefonumda yok
Sonra yapılacak diğer işlere sardım elektrik sisteminin suya girip çıkmasından kaynaklanan bir sürü arızası ortaya çıktı, yine söylenene göre su probleminden kaynaklı beyin arızası ve bu yüzden benzinde çalışmamasından dolayı maslak murat abiye gittim oda durumun vahim olduğunu bu araçı toplamaya çalışmamamı yerine satıp başka birşey bakmamı tavsiye etti..
Daha sonraki araştırmalarımda yurtdışında bu arabaların çok ucuz olduğunu gördüm ve yurtdışında tamirci olan bir arkadaşımı aradım durumu izah ettim sağolsun ilgilendi ve bana 2001 model 1,6 16 valve full enjeksiyonlu italyadan ithal gelmiş bir araç buldu.Araç 160000 km de sadece boya ve tente problemi olan çok temiz bir araç olduğunu söyledi vizem vardı ve gittim araca baktım dediği gibi kaputtaki güneş yanığı ve yanlardaki çizikler dışında hiç bir problemi olmayan saat gibi çalışan tertemiz bir vitarayı pazarlık üstüne pazarlıkla 6000 liraya (ben ölüsüne 10bin verdim benim güzel ülkem)komple parça olarak aldım araç trafikten düşürüldü ve hurdaya çıkarıldı
Sitedeki kupa yükseltme işlemlerini incelediğimde vitaraların kupalarını 7-8 civatayla söküp yeni bir kupa takılabildiğini ve bu anlamda tüm iç akşam camlar koltuklar vesaire herşey yenilenmiş olduğunu anladım ki bu tam benim istediğim yenileme ,gri olan aracımın rengini laciverte çevirip ruhsatına işlettim yurtdışındaki aracıda boya yenileme işlemi için 1000 lira karşılığı boyattırdım kısmetse yarın akşam boyadan çıkacak ve toplamaya başlıyacağım aracın istanbulda sadece müzik sistemi, deri döşeme ve jant lastik işlerini yapıp bitireceğim.Bu arada 750 tl karşılığı hard topunuda aldım 100 tl ye de beyaza boyattım ayrıca amerikadan beyaz tentesinide ebaydan aldım elime geçti inşallah bu işleri hayırlısı ile bitirebilirsem kışın hard top yazın soft top kullanacağım bu arada soft top branda normalde üstü tek parça ama amerikadan gelenin iki parça uyarmı uymazmı ona istanbula dönünce bakacağım
NOT (bu aracı sadece zevk için topluyorum satmaya niyetim yok
Gördüğüm kadarı ile üstü açık versiyonlarında klima seçeneği yok buradan 500 liraya klimanın tüm parçalarınıda satın aldım
Mekanikte arızalı olan şanzuman difransiyel tüm mekanik parçalarım hazır,gelelim en zor noktaya motoru maalesef numara sorunundan dolayı değiştiremiyorum ama tek nokta enjeksiyonlu motorla çok nokta enjeksiyonun blokları aynı olduğunu öğrendim , 8 valve bloğun içindeki pistonların büyüklüğü ve kolların uzunluğu 16 valve ile aynımıdır bilen varmı,bu tarzda bir modifikasyon yapan yada konu hakkında bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa sevirim (bir cevap geldi konuya diğer başlıktan devam edeceğiz cevap için teşekkürler)
Parça Olarak Satın Aldığımız Aracın Fotoğrafları Fotoğraflar Araç Islakken Çekildiğnden Boyası Düzgün Gibi Gözüküyor Sökülmüş Fotoğraflarda Boyayı Daha Net Görebilirsiniz
Üzerindeki Boyanın Yenilenmesi İçin Sökülmüş Hali
Çürük ve Bitik Kupanın Şaseden Ayrılmış Hali
Arkadaşlar Aracın Toplanma Aşamalarındada Fotoğralafarı Yayınlayacağım Sizlerden Ricam Öneri ve Tecrübelerinizle Beni Yönlendirmeniz Olacaktır
Araç Bittiğinde Görmeyi Umduğum Halinin Fotoğraflarınıda Ekliyorum
Renk Olarak Birebir Aynısı Sadece Marşpiyel ve Tamponlar Bej Değil Metalik Gri Yapacağım
Araca Resimini Eklediğim Baleno'nun Ön İki Koltuklarını Satın Aldım Onları Takacağım JX in Arka Koltuğu Tek Parça Ve Sırtı Düz JLX in Çift Parça Ve Yuvarlak Üstü Açık Halde Üstten O yuvarlaklıklar Hoşuma Gitmediği İçin Arkaya JX in Koltuğunu Takacağım Deri Döşemede Renk Konusunda Fikire İhtiyacım Olacak
Bu Arada Epeydir Soracağım Araca Yine Ucuz Bulduğumdan Fotodaki Yükseltme Kitini Aldım Bu Kitle 7.5 cm Yükseldiğini Söylediler + Olarak Resimi YOk Maalesef 7,5 cm lik Kupa Kaldırma Kitide Aldım Sorum Şu Olacak Bunları Takdığımda Yay ve Amortisör Değişimine İhtiyacım Olurmu Bunlar İşler Görürmü ?
Sonra yapılacak diğer işlere sardım elektrik sisteminin suya girip çıkmasından kaynaklanan bir sürü arızası ortaya çıktı, yine söylenene göre su probleminden kaynaklı beyin arızası ve bu yüzden benzinde çalışmamasından dolayı maslak murat abiye gittim oda durumun vahim olduğunu bu araçı toplamaya çalışmamamı yerine satıp başka birşey bakmamı tavsiye etti..
Daha sonraki araştırmalarımda yurtdışında bu arabaların çok ucuz olduğunu gördüm ve yurtdışında tamirci olan bir arkadaşımı aradım durumu izah ettim sağolsun ilgilendi ve bana 2001 model 1,6 16 valve full enjeksiyonlu italyadan ithal gelmiş bir araç buldu.Araç 160000 km de sadece boya ve tente problemi olan çok temiz bir araç olduğunu söyledi vizem vardı ve gittim araca baktım dediği gibi kaputtaki güneş yanığı ve yanlardaki çizikler dışında hiç bir problemi olmayan saat gibi çalışan tertemiz bir vitarayı pazarlık üstüne pazarlıkla 6000 liraya (ben ölüsüne 10bin verdim benim güzel ülkem)komple parça olarak aldım araç trafikten düşürüldü ve hurdaya çıkarıldı
Sitedeki kupa yükseltme işlemlerini incelediğimde vitaraların kupalarını 7-8 civatayla söküp yeni bir kupa takılabildiğini ve bu anlamda tüm iç akşam camlar koltuklar vesaire herşey yenilenmiş olduğunu anladım ki bu tam benim istediğim yenileme ,gri olan aracımın rengini laciverte çevirip ruhsatına işlettim yurtdışındaki aracıda boya yenileme işlemi için 1000 lira karşılığı boyattırdım kısmetse yarın akşam boyadan çıkacak ve toplamaya başlıyacağım aracın istanbulda sadece müzik sistemi, deri döşeme ve jant lastik işlerini yapıp bitireceğim.Bu arada 750 tl karşılığı hard topunuda aldım 100 tl ye de beyaza boyattım ayrıca amerikadan beyaz tentesinide ebaydan aldım elime geçti inşallah bu işleri hayırlısı ile bitirebilirsem kışın hard top yazın soft top kullanacağım bu arada soft top branda normalde üstü tek parça ama amerikadan gelenin iki parça uyarmı uymazmı ona istanbula dönünce bakacağım
NOT (bu aracı sadece zevk için topluyorum satmaya niyetim yok
Gördüğüm kadarı ile üstü açık versiyonlarında klima seçeneği yok buradan 500 liraya klimanın tüm parçalarınıda satın aldım
Mekanikte arızalı olan şanzuman difransiyel tüm mekanik parçalarım hazır,gelelim en zor noktaya motoru maalesef numara sorunundan dolayı değiştiremiyorum ama tek nokta enjeksiyonlu motorla çok nokta enjeksiyonun blokları aynı olduğunu öğrendim , 8 valve bloğun içindeki pistonların büyüklüğü ve kolların uzunluğu 16 valve ile aynımıdır bilen varmı,bu tarzda bir modifikasyon yapan yada konu hakkında bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa sevirim (bir cevap geldi konuya diğer başlıktan devam edeceğiz cevap için teşekkürler)
Parça Olarak Satın Aldığımız Aracın Fotoğrafları Fotoğraflar Araç Islakken Çekildiğnden Boyası Düzgün Gibi Gözüküyor Sökülmüş Fotoğraflarda Boyayı Daha Net Görebilirsiniz
Üzerindeki Boyanın Yenilenmesi İçin Sökülmüş Hali
Çürük ve Bitik Kupanın Şaseden Ayrılmış Hali
Arkadaşlar Aracın Toplanma Aşamalarındada Fotoğralafarı Yayınlayacağım Sizlerden Ricam Öneri ve Tecrübelerinizle Beni Yönlendirmeniz Olacaktır
Araç Bittiğinde Görmeyi Umduğum Halinin Fotoğraflarınıda Ekliyorum
Renk Olarak Birebir Aynısı Sadece Marşpiyel ve Tamponlar Bej Değil Metalik Gri Yapacağım
Araca Resimini Eklediğim Baleno'nun Ön İki Koltuklarını Satın Aldım Onları Takacağım JX in Arka Koltuğu Tek Parça Ve Sırtı Düz JLX in Çift Parça Ve Yuvarlak Üstü Açık Halde Üstten O yuvarlaklıklar Hoşuma Gitmediği İçin Arkaya JX in Koltuğunu Takacağım Deri Döşemede Renk Konusunda Fikire İhtiyacım Olacak
Bu Arada Epeydir Soracağım Araca Yine Ucuz Bulduğumdan Fotodaki Yükseltme Kitini Aldım Bu Kitle 7.5 cm Yükseldiğini Söylediler + Olarak Resimi YOk Maalesef 7,5 cm lik Kupa Kaldırma Kitide Aldım Sorum Şu Olacak Bunları Takdığımda Yay ve Amortisör Değişimine İhtiyacım Olurmu Bunlar İşler Görürmü ?
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Bir Jlx Hikayesi Daha
Bu yukseltme kiti orjinal yay ve amortisorleri kullanarak yukseltmek icin yapilmis.. Fakat eksik.. on sol aks icin flans ve arka saft icin flans gerek eger kit 3" yani 7.62cm ise.. bu flanslarin olculeri ve kullanilmasi gereken malzemeler getle yukseltme konularinda olmasi lazim.. arti salincaklarada sanirim ufak bir modifiye gerekiyor ama emin diilim bunla ilgili bir konu vardi onuda incelerseniz tam olur
Arka koltuk degisimi demissiniz, ruhsattaki koltuk sayisina bakin eger 4 kisi yaziyorsa tekli koltuk problem olabilir arkada.. ve en az 4 emniyet kemeri gerekmekte.. eger ruhsatta 5 koltuk/kisi yaziyorsa tekli koltugu takip 5 tane de emniyet kemeri takmaniz lazim yoksa muyaneden gecmez.
Bu baleno koltuklarindan bende istiyorum arac lacivert ise bej guzel dururdu ama bence ic doseme renginde yada cok yakin bir gri deri doseme daha uyumlu ve guzel duracaktir fakat kirlenme durumu var gerci deri oldugundan temizligide kolay oluyor doseme isini tr de halledicekseniz Maslak Ataturk oto sanayide 22. sokakta (aksiyonun 2 alt sokagi) Metin doseme var. Hem uygun fiyatli hemde yuksek kalite isciligi var. (dukkan oyle gozukmez ama iyi calisiyorlar.) Benim adimi verebilirsiniz, gerci o zaman isiniz biraz daha uzun surebilir ama sonu guzel olacaktir.
Bu arada bu kadar isi goze almaniza hayran kaldim, kolay gelsin
Arka koltuk degisimi demissiniz, ruhsattaki koltuk sayisina bakin eger 4 kisi yaziyorsa tekli koltuk problem olabilir arkada.. ve en az 4 emniyet kemeri gerekmekte.. eger ruhsatta 5 koltuk/kisi yaziyorsa tekli koltugu takip 5 tane de emniyet kemeri takmaniz lazim yoksa muyaneden gecmez.
Bu baleno koltuklarindan bende istiyorum arac lacivert ise bej guzel dururdu ama bence ic doseme renginde yada cok yakin bir gri deri doseme daha uyumlu ve guzel duracaktir fakat kirlenme durumu var gerci deri oldugundan temizligide kolay oluyor doseme isini tr de halledicekseniz Maslak Ataturk oto sanayide 22. sokakta (aksiyonun 2 alt sokagi) Metin doseme var. Hem uygun fiyatli hemde yuksek kalite isciligi var. (dukkan oyle gozukmez ama iyi calisiyorlar.) Benim adimi verebilirsiniz, gerci o zaman isiniz biraz daha uzun surebilir ama sonu guzel olacaktir.
Bu arada bu kadar isi goze almaniza hayran kaldim, kolay gelsin
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Bir Jlx Hikayesi Daha
bu arada bir ust mesajda soledigim tekli koltuk tek parca olan koltuk.. yani tek tek 2 adet olan degil karisiklik olmasin..
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Bir Jlx Hikayesi Daha
Bu arada 7.5+7.5 yukseltme yapacaksaniz kesinlikle tum fren horumlarinin ve tum sanziman, difransiyel havalandirma hortumlarinin uzatilmasi gerekiyor.. arti vites kollarinada kupa yukseltmeden dolayi uzatma gerekecek.
Hazir fren hortumlari degisiyorken metal kapli olanlardan takarsaniz frenleriniz bir miktar daha iyi tutacaktir, ozellikle buyuk lastik varken isinize yarar bu.
Ayrica sanziman ve difransiyel hortumlarini uzatirken aracin en ust noktasinda bir yerlere uzatmaniz ilerde gececeginiz sulardan etkilenmesini engeller. Snorkel takacaksaniz, snorkelin yanindan iyicene yukari cikarabilirsiniz bu hortumlari, 4 hortum cikarmak yerine hepsini bir bolk olarak toplayip snorkele tek bir boru cikarabilirsiniz bunun icin hazir satilan kitler var fikir vermesi adina asagida linkini paylasiyorum.. fotolarda nasil yapildigi da var
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara ... od_41.html
Hazir fren hortumlari degisiyorken metal kapli olanlardan takarsaniz frenleriniz bir miktar daha iyi tutacaktir, ozellikle buyuk lastik varken isinize yarar bu.
Ayrica sanziman ve difransiyel hortumlarini uzatirken aracin en ust noktasinda bir yerlere uzatmaniz ilerde gececeginiz sulardan etkilenmesini engeller. Snorkel takacaksaniz, snorkelin yanindan iyicene yukari cikarabilirsiniz bu hortumlari, 4 hortum cikarmak yerine hepsini bir bolk olarak toplayip snorkele tek bir boru cikarabilirsiniz bunun icin hazir satilan kitler var fikir vermesi adina asagida linkini paylasiyorum.. fotolarda nasil yapildigi da var
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara ... od_41.html
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Bir Jlx Hikayesi Daha
bilgiler için şimdiden teşekkürler kitin içerisinde fotoğrafta görünmeyen flanşlar ve salıncaklar var ,orjinal jantları gri daha sonra almayı düşündüğüm delikli desen jantlarda krom rengi olduğu için gri kombinin daha iyi olacağını düşündüm ve griyi seçtim umarım öyle olur ,baleno koltuklarını dediğim rakama aldım eğer istersen buradan alabiliriz nakliyesini ise tırcılarla çözebiliriz döşeme renginde bende aynı fikirdeyim ya yakın bir gri yada bej düşündüm esasen siyah istiyordum ama maalesef bütün plastik aksam gri dolayısı ile siyah sırıtacak döşemeci için tavsiyeni değerlendireceğim daha önceki arabalarımın döşeme işlerini beşiktaşta art car da yaptırıyordum ikisinden birini tercih edeceğiz gibi gözüküyor,ilerleyen aşamalarda görüşürüz
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Bir Jlx Hikayesi Daha
gri plastik aksam ve siyah koltuk cok siritmiyor ama aracin disi laciver dodikler gri ici farkli gri bide siyah koltuk biraz karisik olabilirdi art car da baya iyi bu arada..
Bu arada koltuklar icin fiyat belirtmemissin.. uygun ve temiz/saglam cikarsa (kumasi sorun diil nasilsa yenisini yaptiricam) dusunebilirim. Burda onlardan bulmak cok zor cunku ve benim surucu koltugunun yan desteklerinden biri kirik
Bu arada koltuklar icin fiyat belirtmemissin.. uygun ve temiz/saglam cikarsa (kumasi sorun diil nasilsa yenisini yaptiricam) dusunebilirim. Burda onlardan bulmak cok zor cunku ve benim surucu koltugunun yan desteklerinden biri kirik
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Bir Jlx Hikayesi Daha
saat gece 4 uykumda bile bir sürü motor parçası söküp takmaya,boyacıları azarlamadan arabayı toplamaya çalışıyorum bu iş uykularımı kaçırmaya başladı
koltukların çiftini 300 liraya aldım daha ucuza belki alınabilir ama vaktim olmadığından almak zorunda kaldım başka bir şehirde bulabildim ve kargoyla gelecek yarın
sanada dediğim gibi getirtebiliriz extradan getirene bişeyler vermen gerekebilir
koltukların çiftini 300 liraya aldım daha ucuza belki alınabilir ama vaktim olmadığından almak zorunda kaldım başka bir şehirde bulabildim ve kargoyla gelecek yarın
sanada dediğim gibi getirtebiliriz extradan getirene bişeyler vermen gerekebilir
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Keyifle okudum, bu araçları ezbere bilmeme rağmen, yapım hikayelerini ayrı bir severim..bir kez daha elimde çay, tekk tek inceledim, yazılarınızı okudum..elinize emeğinize sağlık..umarım gönlünüze göre bir araç olmuştur.
Site Admin
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
sabah kalkar kalkmaz,pek uyuduğumda söylenemez soluğu boyacıda aldım akşam marşpiyel ve tamponları metalik griye boyamışlar aracıda fırına sokmuşlar boyaya başlayacaklardı yarın sabaha alabilirsiniz dedi inşallah bir aksilik çıkmadan güzel bir şekilde boyası tamamlanır oradan kapı altındaki marşpiyellerin kopçalarını almaya gittim ama uygun bişey bulamadım başka yerlere bakıcam artık
bu arada koltuklar gelmiş döşemeleride temiz gerçi üzerine deri kaplattıracağım ama yinede temiz olmasına sevindim üstü taksim altı şişhane misali olmasın leş gibi döşemenin üstüne deri yaptırmak istemiyordum temizletme masrafından kurtuldum
esas işlemler yarın başlayacak detaylı fotoları ekleyeceğim
bu arada koltuklar gelmiş döşemeleride temiz gerçi üzerine deri kaplattıracağım ama yinede temiz olmasına sevindim üstü taksim altı şişhane misali olmasın leş gibi döşemenin üstüne deri yaptırmak istemiyordum temizletme masrafından kurtuldum
esas işlemler yarın başlayacak detaylı fotoları ekleyeceğim
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18661
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Oyyy oyyy bitmez bu işler araba toplamak bela iştir, uyukar kaçar, bazen içine sinmez o an bitirmen gerekir takk ulenn dersin..usta bir yeri istemediğin gibi yapar vs vs..Finalde arabayı alırsın ama soğursun arabadanda mekaniktende ustasındanda...sende olmaz umarım
Site Admin
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Akşam üstü boyacıya gittim araba boyanmış sabah 10 da al dedi kurusun cila hesabı fırının camından gördüğüm kadarıyla renk süper olmuş ama işçilik detayını yarın sabah görebileceğiz,
Bu arada balenonun koltuk kızaklarına müdahele etmem gerecek umarım çok uğraştırmaz Yarın Vira Bismillah deyip başlayacağım bir şekilde eldeki imkanlarla toplayabildiğim kadar toplayıp istanbul maslağa kendimi atmaya çalışacağımg erisi orda kolay burada zor yarın işe başlayınca fotoğraflamaya başlayacağım ve durumu akşamları sizinle paylaşacağım
Bu arada balenonun koltuk kızaklarına müdahele etmem gerecek umarım çok uğraştırmaz Yarın Vira Bismillah deyip başlayacağım bir şekilde eldeki imkanlarla toplayabildiğim kadar toplayıp istanbul maslağa kendimi atmaya çalışacağımg erisi orda kolay burada zor yarın işe başlayınca fotoğraflamaya başlayacağım ve durumu akşamları sizinle paylaşacağım
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Bir Jlx Hikayesi Daha
300 fena fiyat diil o koltuklar icin.. musait bir zamaninda banada bakabilirsen super olur ama oralardan nasil gelir vs. hic bilgim yok kargosu ekstra ucret olacak biliyorum tabi ama astarindan pahali olursa olmaz tabi.. Nasil yapmayi onerirsin?Driven yazdı:saat gece 4 uykumda bile bir sürü motor parçası söküp takmaya,boyacıları azarlamadan arabayı toplamaya çalışıyorum bu iş uykularımı kaçırmaya başladı
koltukların çiftini 300 liraya aldım daha ucuza belki alınabilir ama vaktim olmadığından almak zorunda kaldım başka bir şehirde bulabildim ve kargoyla gelecek yarın
sanada dediğim gibi getirtebiliriz extradan getirene bişeyler vermen gerekebilir
Bu arada hayirli olsun iyi gidiyor gibi hersey
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
o koltuktan internette gördüğüm kadarıyla 3-4 çift daha var ben montajı yapıyım bir bakalım olacak mı illaki oldururuzda nasıl olcak bilmiyorum bakarsın beğenirsen aldırır bir tırcıya verdirir getiririz istanbula sıkıntı değil ama şu montaj problemini çözmem lazım balenodaki koltuk yere iki tarafta eşit basıyor vitaranın koltuğunun ayaklarının bir tarafı 10 cm falan uzun ya bir lama atıcaz yada uzun taraftaki uzantıyı kesip ötekine kaynatacağız bişey bakıcaz artık yarın fotoları yüklerim
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
anladim peki o zaman merakla takipteyim
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Bu arada aklima geldi sen bu baleno koltuklari oturtabilirsen senin eski sol on koltuga da talip olabilirim. hatta sadece sirt bolumu bile olur
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
onun için söz vermiyorum burada çöpe taacağıma getirmyee çalışırım ama gümrükte problem yapabilirler bagaj kontrolde falan yerlerse geçiririm iki karton sigaranın fazlasına bile caz cuz ediyorlar deniycem
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Merhaba arkadaşlar dün bütün geceyi yarın ne yapacağım modunda olduğumdan yine uykusuz geçirdim sabah 9 da usta beni aldı boyacıya gittik çok şükür aracı boyamış,bazı ufak tefek kusurları olmuş bunlarda boya üzerine sprey tabanca ile atılan lak sırasında olduğundan pasta ile alınır.Kapıları monte edecem diyince direk vakit kaybetmeyelim modunda tamirhaneye geçtik. 8 valflik motoru dağıtmaya başladık pistonları, piston kollarını falan bir güzel ayıkladık.
Biz bu işlerle uğraşırken boyacıda kapıları kaputu falan takmış , dodikler ve tamponları sonra alırız modu doğru lifte ve işe başladık sonunda
İlk olarak şase ile kupa arasındaki tüm horumların,elektrik kablolarının falan bağlantısını kesip kupayı şaseden ayırdık.Bu arada hesabıma göre işlemler bitince arka çamurluğun yerden yüksekliği 97,5 cm olacak,evdeki hesap çarşıya uyarmı bilmiyorum siz daha tecrübelisinizhesabı şöyle yaptım,şimdi 7 cm kupa yükseltme,8 cm yükseltme kiti,üzerideki standart lastikle diğer lastiği yanyana koydum yükseklik farkı 5 cm yarı çapı 2,5 cm toplamda 17,5 cm aracı lifte almadan önce arka çamurluğu yerden ölçtüm 80 cm +17,5 cm 97,5 cm yaylar zaten sıfır yay olmadığından oturma yapmaz diye düşünüyorum bilmiyorum doğru oldumu ?
Buraya kadar herşey yolunda ve gayet hızlı gitti buradan sonra biraz canımız sıkıldı.Şimdi olay şu evet 8 valfle 16 valf motorların blokları aynı herkesin bildiği gibi
fakat pistonların yanma odaları farklı olduğundan piston değişterecektik bizim derdimiz pistonların çapı ve kolların uzunluğuydu evet pistonların çaplarıda aynı lakin bendeki 8 valfe motora daha önce sekman piston atıldığından üzerinden 0,5 numara büyük piston çıkınca 16 valfın pistonları içinde şıkırdayacağından yolda kaldık 16 valfe motora görede 0,5 numara piston burada olmadığından not çıkma gani istanbuldan murat ustayı aradım durumu anlattım ne marka ne alacağımı sordum ardından hemen aksaray da parçacıyı aradım 16 valfe için 1 takım sekman piston subap lastiği ve adını hatırlayamadığım piston kollarının bağlantı yerindeki oval yarım ay şeklinde parlak ismi kol aynası olabilir neyse ondan sipariş verdim an itibari ile parçalar aksaraydan alınmış bu tarafa gelen otobüs firmalarının birine veriliyor yani gece inşallah elimizde olacak
hal böyle olunca bizde şase üzerinden sökülecek tim grubu söktük ve günü bitirdik
8 valfin pistonu dikkatli bakarsanız üzerinde0.50 yazıyor
Buda 16 valfin standart pistonu üzerinde bişey yazmıyor
(Not pistonların büyüklük farkını üst kapak açıkken fark ettiğimizden 16 valfin içini açmadık gelen pistonları 8 in bloğuna 8 in kollarına takacağım dolayısı ile kolların boy farkı var mı yok mu bilmiyorum laf arasında kaynamasın ama bence yok )
Yarın sabahki program şöyle kendi şasemi kumlamaya verecem bazı yerleri gri bazı yerleri lacivert çoğu yeri çamur ve pas 1 saat sürer dediler sonrasında boyama uzun ömürlülük amaçlı ne tarz bir boya kullanmam gerekir boyanın altına başka birşey kullanmam gerekir mi bilmiyorum fakat bunların çabuk kuruması önemli boyacıda atılacak bir durum yok kendimiz bahçede boyayacağız bu arada kompresör var , araç lacivert olduğu için şasenin rengini lacivert düşündüm ama atacağımız boya özel bir boya ise laciverti var mı dır bilmiyorum ilerisi için falan siyah mı yapsam ?
Şase kumladan gelip boyanıp kuruyana kadar da motoru toplar akşam üstüne doğruda şase üzerine yürüyen aksamı yerleştirir paydos ederiz gibi geliyor
Planladığım gibi giderse bir sonraki günde sabah kupayı şaseye oturtur koltukları ve hard topu monte eder tamponları ve dodikleri takar kısa bir temizlik yapıp yola çıkarım gibi geliyor hayırlısı Allahtan
Bu arada baskı balata set,kapak contasınıda buradan aldım sonra bir daha balata derdi conta derdi olmasın diye benim unutttuğum değiştirmem gereken veya dikkat etmem gereken şeyler varsa yorumlarınızla yardımcı olursanız sevinirim
Biz bu işlerle uğraşırken boyacıda kapıları kaputu falan takmış , dodikler ve tamponları sonra alırız modu doğru lifte ve işe başladık sonunda
İlk olarak şase ile kupa arasındaki tüm horumların,elektrik kablolarının falan bağlantısını kesip kupayı şaseden ayırdık.Bu arada hesabıma göre işlemler bitince arka çamurluğun yerden yüksekliği 97,5 cm olacak,evdeki hesap çarşıya uyarmı bilmiyorum siz daha tecrübelisinizhesabı şöyle yaptım,şimdi 7 cm kupa yükseltme,8 cm yükseltme kiti,üzerideki standart lastikle diğer lastiği yanyana koydum yükseklik farkı 5 cm yarı çapı 2,5 cm toplamda 17,5 cm aracı lifte almadan önce arka çamurluğu yerden ölçtüm 80 cm +17,5 cm 97,5 cm yaylar zaten sıfır yay olmadığından oturma yapmaz diye düşünüyorum bilmiyorum doğru oldumu ?
Buraya kadar herşey yolunda ve gayet hızlı gitti buradan sonra biraz canımız sıkıldı.Şimdi olay şu evet 8 valfle 16 valf motorların blokları aynı herkesin bildiği gibi
fakat pistonların yanma odaları farklı olduğundan piston değişterecektik bizim derdimiz pistonların çapı ve kolların uzunluğuydu evet pistonların çaplarıda aynı lakin bendeki 8 valfe motora daha önce sekman piston atıldığından üzerinden 0,5 numara büyük piston çıkınca 16 valfın pistonları içinde şıkırdayacağından yolda kaldık 16 valfe motora görede 0,5 numara piston burada olmadığından not çıkma gani istanbuldan murat ustayı aradım durumu anlattım ne marka ne alacağımı sordum ardından hemen aksaray da parçacıyı aradım 16 valfe için 1 takım sekman piston subap lastiği ve adını hatırlayamadığım piston kollarının bağlantı yerindeki oval yarım ay şeklinde parlak ismi kol aynası olabilir neyse ondan sipariş verdim an itibari ile parçalar aksaraydan alınmış bu tarafa gelen otobüs firmalarının birine veriliyor yani gece inşallah elimizde olacak
hal böyle olunca bizde şase üzerinden sökülecek tim grubu söktük ve günü bitirdik
8 valfin pistonu dikkatli bakarsanız üzerinde0.50 yazıyor
Buda 16 valfin standart pistonu üzerinde bişey yazmıyor
(Not pistonların büyüklük farkını üst kapak açıkken fark ettiğimizden 16 valfin içini açmadık gelen pistonları 8 in bloğuna 8 in kollarına takacağım dolayısı ile kolların boy farkı var mı yok mu bilmiyorum laf arasında kaynamasın ama bence yok )
Yarın sabahki program şöyle kendi şasemi kumlamaya verecem bazı yerleri gri bazı yerleri lacivert çoğu yeri çamur ve pas 1 saat sürer dediler sonrasında boyama uzun ömürlülük amaçlı ne tarz bir boya kullanmam gerekir boyanın altına başka birşey kullanmam gerekir mi bilmiyorum fakat bunların çabuk kuruması önemli boyacıda atılacak bir durum yok kendimiz bahçede boyayacağız bu arada kompresör var , araç lacivert olduğu için şasenin rengini lacivert düşündüm ama atacağımız boya özel bir boya ise laciverti var mı dır bilmiyorum ilerisi için falan siyah mı yapsam ?
Şase kumladan gelip boyanıp kuruyana kadar da motoru toplar akşam üstüne doğruda şase üzerine yürüyen aksamı yerleştirir paydos ederiz gibi geliyor
Planladığım gibi giderse bir sonraki günde sabah kupayı şaseye oturtur koltukları ve hard topu monte eder tamponları ve dodikleri takar kısa bir temizlik yapıp yola çıkarım gibi geliyor hayırlısı Allahtan
Bu arada baskı balata set,kapak contasınıda buradan aldım sonra bir daha balata derdi conta derdi olmasın diye benim unutttuğum değiştirmem gereken veya dikkat etmem gereken şeyler varsa yorumlarınızla yardımcı olursanız sevinirim
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Şase boyası için antipas atıldıktan sonra pütür boya yapmanızı tavsiye ederim (siyah ve gri bide yalnış bilmiyorsam kırmızı var), arkasından üstüne istediğiniz renk araç boyası atabilirsiniz. Fakat pütür normal ortamda 12 saat civarında el değecek kıvamda kuruyor.. tamamen kuruması 48 saat alıyor. el değme kısmında üsütüne boya atılabilinir diye hatırlıyorum. Ama yinede bir boyacıdan tekrar prosedürü sormanızı tavsiye ederim.
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
- othar
- Ast Sub. Baş Çavuş
- Mesajlar: 2244
- Kayıt: 02 May 2012 01:08
- Konum: Istanbul/Gokturk
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Birde normalde yükseklik ölçüsü jantın üst noktasından camurluğa dik olarak alınır. 3 inç yükseltmede 32-34 cm arası bir değer olmalı tabi kupa kiti olmadan. kupa kiti direkt yüksekliği koyduğunuz miktar olarak etkiler ama süspansiyonda iş biraz yayalara göre değişir.
Othar Avarkan (A rh+) / D.Yili : 1982
Gokturk-İSTANBUL
Gokturk-İSTANBUL
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
selamlar maalesef bugün hiçte planladığım gibi gitmedi
sabah şaseyi kumlacıya bıraktık sonra tamirhaneye geçtik bu arada bir 15 dakika sonra pistonlar sekmanlar kol aynası tüm verdiğimiz siparişler elimize ulaştı,
bismillah diyip motoru toplamaya giriştik eski pistonları kollardan ayırırken fark ettik ki piston kollarının biri değişik,pistonları kollara takarken kullanılan pimin önüne gelen çıkmamasını sağlayan bir pim var.piston kolarının 3 tanesi pimli 1 i ısıtarak sökülüp takılan tip hal böyle olunca başladık kol aramaya bütün saat 3 te başka bir şehirde bulduk bütün günümüz öldü gittik aldık geldiğimiz de şaseyi almaya 1 saat lik 1 gün sürmüş,kupa bağlantı ayaklarında çatlaklar çıkmış güzelce tamir edilmiş astar boyası atılmış ve son kat mat siyaha boyanmış artık yarın devam
sabah şaseyi kumlacıya bıraktık sonra tamirhaneye geçtik bu arada bir 15 dakika sonra pistonlar sekmanlar kol aynası tüm verdiğimiz siparişler elimize ulaştı,
bismillah diyip motoru toplamaya giriştik eski pistonları kollardan ayırırken fark ettik ki piston kollarının biri değişik,pistonları kollara takarken kullanılan pimin önüne gelen çıkmamasını sağlayan bir pim var.piston kolarının 3 tanesi pimli 1 i ısıtarak sökülüp takılan tip hal böyle olunca başladık kol aramaya bütün saat 3 te başka bir şehirde bulduk bütün günümüz öldü gittik aldık geldiğimiz de şaseyi almaya 1 saat lik 1 gün sürmüş,kupa bağlantı ayaklarında çatlaklar çıkmış güzelce tamir edilmiş astar boyası atılmış ve son kat mat siyaha boyanmış artık yarın devam
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- Guneyyuksel
- Onbaşı
- Mesajlar: 223
- Kayıt: 13 Haz 2015 18:54
- Konum: mersin pozcu
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Suana kdar ne kdr harcadın?Driven yazdı:selamlar maalesef bugün hiçte planladığım gibi gitmedi
sabah şaseyi kumlacıya bıraktık sonra tamirhaneye geçtik bu arada bir 15 dakika sonra pistonlar sekmanlar kol aynası tüm verdiğimiz siparişler elimize ulaştı,
bismillah diyip motoru toplamaya giriştik eski pistonları kollardan ayırırken fark ettik ki piston kollarının biri değişik,pistonları kollara takarken kullanılan pimin önüne gelen çıkmamasını sağlayan bir pim var.piston kolarının 3 tanesi pimli 1 i ısıtarak sökülüp takılan tip hal böyle olunca başladık kol aramaya bütün saat 3 te başka bir şehirde bulduk bütün günümüz öldü gittik aldık geldiğimiz de şaseyi almaya 1 saat lik 1 gün sürmüş,kupa bağlantı ayaklarında çatlaklar çıkmış güzelce tamir edilmiş astar boyası atılmış ve son kat mat siyaha boyanmış artık yarın devam
Güney Yüksel
1990 Suzuki vitara 1.6 JLX (kırmızı)
volvo s40 1.9 T4 200 hp (lacivert)
MERSİN
1990 Suzuki vitara 1.6 JLX (kırmızı)
volvo s40 1.9 T4 200 hp (lacivert)
MERSİN
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Merhaba arkadaşlar bu sabah 11 de tamirhaneye gittiğimde gördüklerim sevindiriciydi,şase boyadan gelmiş arka ve ön dingil yerine takılmıştı motorun yeni pistonları takılmış ve kapatılmıştı su pompasını yenisi ile değiştirdik sonra sırası ile motorun yerine oturtulması yeni aldığım debriyaj balatası ve bilyasının montajı,benzin deposu,egzoz,şanzıman,şaftlar,subab lastiklerinin değişimi,üst kapağın takımı,subab ayarları,kayışlar,kupa yükseltme takozları ve nihai son kupanın şaseye oturtulması ile gün bitti bu lastiklerle çok komik oldu acil jant lastik şart oldu.Yarın çok işimiz var
Şimdi sizden bir ricam olacak 1.6 jlx inde klima olan bir arkadaşımız klima motorunun yerini ve tesisatının fotoğraflarını gönderebilir mi bu araca klima sonradan takılacağı için motor nereye konulacak borular nereden gidecek bilmiyoruz derme çatma bişeyde olmasını istemiyorum,yarın işleri bitirebilirsem buradan ayrılmadan son fotoğraflarıda yüklerim
Şimdi sizden bir ricam olacak 1.6 jlx inde klima olan bir arkadaşımız klima motorunun yerini ve tesisatının fotoğraflarını gönderebilir mi bu araca klima sonradan takılacağı için motor nereye konulacak borular nereden gidecek bilmiyoruz derme çatma bişeyde olmasını istemiyorum,yarın işleri bitirebilirsem buradan ayrılmadan son fotoğraflarıda yüklerim
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
-
- Er
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 16 Eyl 2015 03:19
- Konum: İstanbul beylikdüzü
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Bu arada kaç para harcağıma gelince iyi bir soru
ŞU ANA KADAR YAPILANLAR
6000 araba
2000 boya
1000 debriyaj balatası sekman piston conta ıvır zıvır
2000 işçilik
1300 kaldırma kitleri
850 klima
700 hard top ve beyaza boyanması
1100 best top beyaz iki parça tente amerikadan kargosu dahil
1000 eski aracın laciverte boyanması ve evrakları
15950 TOPLAM
YAPILACAKLAR TAHMİNİ RAKAMLAR
2000 müzik sistemi
2000 döşeme
2000 lastik
1000 jant
7000 TOPLAM
ŞU ANA KADAR YAPILANLAR
6000 araba
2000 boya
1000 debriyaj balatası sekman piston conta ıvır zıvır
2000 işçilik
1300 kaldırma kitleri
850 klima
700 hard top ve beyaza boyanması
1100 best top beyaz iki parça tente amerikadan kargosu dahil
1000 eski aracın laciverte boyanması ve evrakları
15950 TOPLAM
YAPILACAKLAR TAHMİNİ RAKAMLAR
2000 müzik sistemi
2000 döşeme
2000 lastik
1000 jant
7000 TOPLAM
Salih Demirer
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
İstanbul Beylikdüzü
1998 suzuki vitara jlx Soft Top
- taner.eraslan
- Ast Sub. Çavuş
- Mesajlar: 949
- Kayıt: 01 Ara 2011 22:23
- Konum: İzmir
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
Yarın sabah fotoğraf çekip gönderirim. Fakat benim araba 1998 model 5 kapı 16 valf 1,6 motor sistem aynı mıdır?Driven yazdı:Şimdi sizden bir ricam olacak 1.6 jlx inde klima olan bir arkadaşımız klima motorunun yerini ve tesisatının fotoğraflarını gönderebilir mi bu araca klima sonradan takılacağı için motor nereye konulacak borular nereden gidecek bilmiyoruz derme çatma bişeyde olmasını istemiyorum,yarın işleri bitirebilirsem buradan ayrılmadan son fotoğraflarıda yüklerim
Taner Eraslan (46) - İzmir , 98' Vitara 1.6 JLX 5 Kapı manuel
Önemli olan varmak değil yolda olmaktır...
Önemli olan varmak değil yolda olmaktır...
- Guneyyuksel
- Onbaşı
- Mesajlar: 223
- Kayıt: 13 Haz 2015 18:54
- Konum: mersin pozcu
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Jlx / Modifikasyon ve Yapım Hikayesi Daha
taner.eraslan yazdı:Yarın sabah fotoğraf çekip gönderirim. Fakat benim araba 1998 model 5 kapı 16 valf 1,6 motor sistem aynı mıdır?Driven yazdı:Şimdi sizden bir ricam olacak 1.6 jlx inde klima olan bir arkadaşımız klima motorunun yerini ve tesisatının fotoğraflarını gönderebilir mi bu araca klima sonradan takılacağı için motor nereye konulacak borular nereden gidecek bilmiyoruz derme çatma bişeyde olmasını istemiyorum,yarın işleri bitirebilirsem buradan ayrılmadan son fotoğraflarıda yüklerim
Sende benim gibi bir araba parası harcamissin iyi olur umarım işçilik çok güzel
Güney Yüksel
1990 Suzuki vitara 1.6 JLX (kırmızı)
volvo s40 1.9 T4 200 hp (lacivert)
MERSİN
1990 Suzuki vitara 1.6 JLX (kırmızı)
volvo s40 1.9 T4 200 hp (lacivert)
MERSİN
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir