Suzuki Vitara Modifikasyon / Teknik Resimler
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Suzuki Vitara Modifikasyon / Teknik Resimler
Suzuki Vitara Yükseltme Kiti / Suzuki Vitara Yükseltme Takozu / Suzuki Vitara Karter Koruma
Aşagıda verilen teknik çizimler ihtiyaca ve uygulamaya göre boyları ayarlanabilir. İlla verilen yüksekliklerde yaplacak diye bir kural yoktur.
Suzuki Vitara JLX için 2" ve üstü yükselmelerde kullanılacaktır, arka defransiyel üzerinde bağlantı noktasının arasına konulacaktır.
JLX için Defransiyel üst bağlantı takozu. Grandlarda Kullanılmaz.
Ön Amortisör Uzatma Braketi / Takozu JLX içindir.
Ön amortisör kule altına konulacak amortisö üstü bu parçaya bağlanacaktır.
"Kupa Yükseltme Takozu 6 Cm'lik uyuglama Kupa kaldırılarak kupa ve Şasi arasına konulacaktır. JLX ve Grand Uyumludur."
"Şaft İçin Uzatma Flanşı JLX ve Grand Uyumludur."
Aşagıda verilen teknik çizimler ihtiyaca ve uygulamaya göre boyları ayarlanabilir. İlla verilen yüksekliklerde yaplacak diye bir kural yoktur.
Suzuki Vitara JLX için 2" ve üstü yükselmelerde kullanılacaktır, arka defransiyel üzerinde bağlantı noktasının arasına konulacaktır.
JLX için Defransiyel üst bağlantı takozu. Grandlarda Kullanılmaz.
Ön Amortisör Uzatma Braketi / Takozu JLX içindir.
Ön amortisör kule altına konulacak amortisö üstü bu parçaya bağlanacaktır.
"Kupa Yükseltme Takozu 6 Cm'lik uyuglama Kupa kaldırılarak kupa ve Şasi arasına konulacaktır. JLX ve Grand Uyumludur."
"Şaft İçin Uzatma Flanşı JLX ve Grand Uyumludur."
Site Admin
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Arkadaşlar,
Teknik konu başlıkları içinde sohbet içeren mesajların temizlenmesi moderasyon ekibinin zamanını almaktadır, Teknik bölüm altındaki mesajlarımızın teknik bilgi tecrübe veya soru cevap bütününü bozmaması gerekir, silinen temizlenen mesajlar için alınıp darılmalar olmasın lütfen, teknik bölüm harici keyifli sohbetlerimize devam edebiliriz, ilgi ve anlayışınız için şimdiden teşekkürler.
Suzuki4x4Türkiye Moderasyon Ekibi Adına / Hakan Irıklı
Teknik konu başlıkları içinde sohbet içeren mesajların temizlenmesi moderasyon ekibinin zamanını almaktadır, Teknik bölüm altındaki mesajlarımızın teknik bilgi tecrübe veya soru cevap bütününü bozmaması gerekir, silinen temizlenen mesajlar için alınıp darılmalar olmasın lütfen, teknik bölüm harici keyifli sohbetlerimize devam edebiliriz, ilgi ve anlayışınız için şimdiden teşekkürler.
Suzuki4x4Türkiye Moderasyon Ekibi Adına / Hakan Irıklı
Site Admin
- reis67
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4046
- Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
sökülmüş halini merak edenler için- bağlantı civatası..
- Dosya ekleri
-
- x90-bl06 (1).JPG (35.03 KiB) 4396 kere görüntülendi
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Selçuk mesajın üzerinde oturup tekrar çizdim, Suzuki Vitara JLX/Grand Kupa yükseltme takozu çizimleri aşağıdaki gibidir.
Uygulama için gerekli malzemeler.
8 Adet Takoz.(Polyamid,kestamit,aluminyum,demir...)
6 Adet Çizimde gösterilen ters civata M10x1,25 adım.
2 Adet M8 x 135mm civata Ön far altına, boyu tam hatırlamıyorum, çıkan civatanın +5Cm uzunu
Kupa yükseltme için
1-Direksiyon mafsalı sökülecek çok önemli kırılır veya yamulur.
2-Depo yakıt girişi sökülecek.
3-Ön farlar sökülecek
4-Kupa altıda yolcu tarafı altındaki fren hidrolik dağıtıcısı şasiden sökülecek.
5-8 Adet kupa civatası sökülecek
6-Ön arka tamponlar sökülecek
7-Bu işlemlerden sonra dikkatlice kupa şasiden ayrılacak.
8-Kupa takozları yerlertirilecek
9-Kupa takozu aracın orjinal takozlarının üzerinde konulacak, üzerine ince bir lastik tabaka kesilecek sonra kupa üzerine oturacak, yani direkt temas etmeyecek.
10-tüm civatalar sıkılarak geri montaja geçilecek.
11-Direksiyon mafsalına uzatma parçası 3 Cm etli boru,polyamit boru vs malzeme. ve 3 Cm daha uzun M8 Civata ile yeniden bağlantı yapılacak. (Çok önemli)
12-İş bitiminde Ön arka tampon 5 Cm kadar Aşağıda kalıcak, bu bağlantılarıda sağlam bir şekilde yukarı uzatmak lazım.
Umarım yardımcı olmuştur.
Dikkat: Bu uygulamayı kendi başınıza yapmayın, mutlaka bir profesyonelden yardım alın. Bu uygulamayı yapacakların tüm işlem ve sorumlukları kendilerine aittir. Yapılması önerilmez, bir profesyonel destek alınması önerilir.
Uygulama için gerekli malzemeler.
8 Adet Takoz.(Polyamid,kestamit,aluminyum,demir...)
6 Adet Çizimde gösterilen ters civata M10x1,25 adım.
2 Adet M8 x 135mm civata Ön far altına, boyu tam hatırlamıyorum, çıkan civatanın +5Cm uzunu
Kupa yükseltme için
1-Direksiyon mafsalı sökülecek çok önemli kırılır veya yamulur.
2-Depo yakıt girişi sökülecek.
3-Ön farlar sökülecek
4-Kupa altıda yolcu tarafı altındaki fren hidrolik dağıtıcısı şasiden sökülecek.
5-8 Adet kupa civatası sökülecek
6-Ön arka tamponlar sökülecek
7-Bu işlemlerden sonra dikkatlice kupa şasiden ayrılacak.
8-Kupa takozları yerlertirilecek
9-Kupa takozu aracın orjinal takozlarının üzerinde konulacak, üzerine ince bir lastik tabaka kesilecek sonra kupa üzerine oturacak, yani direkt temas etmeyecek.
10-tüm civatalar sıkılarak geri montaja geçilecek.
11-Direksiyon mafsalına uzatma parçası 3 Cm etli boru,polyamit boru vs malzeme. ve 3 Cm daha uzun M8 Civata ile yeniden bağlantı yapılacak. (Çok önemli)
12-İş bitiminde Ön arka tampon 5 Cm kadar Aşağıda kalıcak, bu bağlantılarıda sağlam bir şekilde yukarı uzatmak lazım.
Umarım yardımcı olmuştur.
Dikkat: Bu uygulamayı kendi başınıza yapmayın, mutlaka bir profesyonelden yardım alın. Bu uygulamayı yapacakların tüm işlem ve sorumlukları kendilerine aittir. Yapılması önerilmez, bir profesyonel destek alınması önerilir.
Site Admin
- reis67
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4046
- Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
teşekkürler başkan tarif için,
direksiyon mafsalına uzatma araştırmıştım- şu sanırım
direksiyon mafsalına uzatma araştırmıştım- şu sanırım
- Dosya ekleri
-
- steering_extension.jpg (44.44 KiB) 4316 kere görüntülendi
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Evet ama bukadar uzun değil, Kupa 5Cm yükseldiyse,direksiyon'a 3 Cm uzatma yeterli olur.Oran orantıyı sen kur.
Site Admin
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Direksiyon kes kaynat yerine +5 Cm kupa yükseltmesinde +3 Cm uzun civata ve ara dolgu ile çözülüyor, ben JLX'de M10 3 Adet somun koyup uzun M8 civata ile sıkmıştım 2007^den beri aynen devam
Site Admin
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Osman her 1mm/Cm vs yüksetmede direksiyon sistemi şasiden dikey eksende uzaklaşır. Bu sebeple mafsal sistemide yukarı yönde uzatılmaz/yükseltilmez ise çalışma kasıntılı olur. Yani kupa şasiden uzaklaştıkça mafsal sistemini uzatmama gibi bir durum olamaz/olmaz.TARDUK yazdı:direksiyon uzatması yapmayacağımız bir yükseklik varmı?
Direksiyon Mafsal sistemini uzatmassan ne olur, 3Cm'e kadar olur, ANCAK direksiyon mili yatakları sürekli kasıntılı çalışır, direksiyon geri toplamaz, direksiyon sertleşir (Sürtünme ve kasıntı sebepli) ve bir süre sonra direksiyon mil yatakları iyice bozulur, bu kasıntı ek olarak, mafsal üzerindeki 2 adet küçük ıstavrozu'da bozar.
Sonuç:Bir işi tekniğine göre yapmazsan, işin püf noktalarına dikkat etmezsen uzun süreli ve sorunsuz çalışan bir sistemin olmaz. (Aracın her modifikasyonu için geçerli), yani kupa yükselirse, belirli oranlarda mafsal sistemide uzamak/uzatılmak zorundadır.
Site Admin
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
m8 civata ön tekerin düz durması için dir..kupa yükseltme ayrı bir mevzuu..transalpp yazdı:çizim öneriler çok güzel elinize sağlık sorum şu direksiyon m8 civatayla uzatma olayı yay ve getle yükseltmede de gerekirmii yosa sadece kupa yükseltme yapılacağı zamanmı gerekirr bilgilendirirseniz sevinirimmm tşk
selçuk'gun arac otomatik..TARDUK yazdı:selçuk 5cm yükseltme için yapılmadığını herhangi bir kasma zorlama olmadığını yazmıştın yanılıyormuyum?
düz viteste max 3cm sorunsuz.. daha fazlası vites kollarını kesip kaynakla uzatılmayı gerektiriyor..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- reis67
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4046
- Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
- Konum: istanbul
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
abi arkadaş yanlış anlamadıysam ön amortisör üst deliklerine yapılacak genişletme işlemini sormuş yapmasam olmaz mı diyeTARDUK yazdı:selçuk 5cm yükseltme için yapılmadığını herhangi bir kasma zorlama olmadığını yazmıştın yanılıyormuyum?
ben ona cevaben yazdım, kupa yükseltmeyle alakası yok kamber ayarının, süspansiyon sisteminde standartın dışına çıktığın anda yapılması gereken bir tadilat bu delik işi
senin araçta 4x4 four art kit olduğu için böyle bir çözüme gerek yok, get veya benim yaptığım gibi uzun yayla yükseltenler için gerekli
kupa yükseltmede oğuz abinin dediği gibi, bizde vites kolu çubukla değil çelik spiral telle bağlı şanzımana, o yüzden kupa yükseltince oynama gerekmiyor, telin boyu ve esnekliği yetiyor şanzıman- kupa arasında oluşan yeni 5 cm.lik boşluğa
düz viteste ise 3 cm e kadar kurtarıyormuş kollar, ben bilmem, 5 cm için vites kolları ( hem ana vites- hem arazi vitesi kolu ) kes-uzat olayı varmış
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD
- engin_acr
- Onbaşı
- Mesajlar: 118
- Kayıt: 14 Tem 2014 21:10
- Konum: kağıthane - esenyurt / ist.
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
bu teknik resimdeki şaft ara flanş dan yaptıracağım fakat 2 ölçü var. birbirine mi geçiyor.
AcR_
- oguz1134
- Yüzbaşı
- Mesajlar: 4187
- Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
- Konum: ISTANBUL
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
10 mm et kalınlığı flanş için uygundur..
16 mm cok fazla yükselen araca uygundur.. ( 8cm +>)
16 mm cok fazla yükselen araca uygundur.. ( 8cm +>)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ..
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..
- engin_acr
- Onbaşı
- Mesajlar: 118
- Kayıt: 14 Tem 2014 21:10
- Konum: kağıthane - esenyurt / ist.
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
oguz1134 yazdı: 10 mm et kalınlığı flanş için uygundur..
16 mm cok fazla yükselen araca uygundur.. ( 8cm +>)
teşekkür ederim abi.
AcR_
- engin_acr
- Onbaşı
- Mesajlar: 118
- Kayıt: 14 Tem 2014 21:10
- Konum: kağıthane - esenyurt / ist.
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
tornacıma mail atarak resimdeki gibi yaptırdım. bana özel fiyatı ise 70 tl oldu :D
AcR_
- FKiremit
- Er
- Mesajlar: 55
- Kayıt: 08 Oca 2013 09:15
- Konum: Aydın
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Çok teşekkürler, harika paylaşımın verdiği cesaretle aracımı yükselttim.Offroadpassion yazdı:Selçuk mesajın üzerinde oturup tekrar çizdim, Suzuki Vitara JLX/Grand Kupa yükseltme takozu çizimleri aşağıdaki gibidir.
Uygulama için gerekli malzemeler.
8 Adet Takoz.(Polyamid,kestamit,aluminyum,demir...)
6 Adet Çizimde gösterilen ters civata M10x1,25 adım.
2 Adet M8 x 135mm civata Ön far altına, boyu tam hatırlamıyorum, çıkan civatanın +5Cm uzunu
Kupa yükseltme için
1-Direksiyon mafsalı sökülecek çok önemli kırılır veya yamulur.
2-Depo yakıt girişi sökülecek.
3-Ön farlar sökülecek
4-Kupa altıda yolcu tarafı altındaki fren hidrolik dağıtıcısı şasiden sökülecek.
5-8 Adet kupa civatası sökülecek
6-Ön arka tamponlar sökülecek
7-Bu işlemlerden sonra dikkatlice kupa şasiden ayrılacak.
8-Kupa takozları yerlertirilecek
9-Kupa takozu aracın orjinal takozlarının üzerinde konulacak, üzerine ince bir lastik tabaka kesilecek sonra kupa üzerine oturacak, yani direkt temas etmeyecek.
10-tüm civatalar sıkılarak geri montaja geçilecek.
11-Direksiyon mafsalına uzatma parçası 3 Cm etli boru,polyamit boru vs malzeme. ve 3 Cm daha uzun M8 Civata ile yeniden bağlantı yapılacak. (Çok önemli)
12-İş bitiminde Ön arka tampon 5 Cm kadar Aşağıda kalıcak, bu bağlantılarıda sağlam bir şekilde yukarı uzatmak lazım.
Umarım yardımcı olmuştur.
Dikkat: Bu uygulamayı kendi başınıza yapmayın, mutlaka bir profesyonelden yardım alın. Bu uygulamayı yapacakların tüm işlem ve sorumlukları kendilerine aittir. Yapılması önerilmez, bir profesyonel destek alınması önerilir.
Eklemek istediğim 3 nokta var
- ön 2 takozun 16 mm deliğinden geçen 2 adet istinat borusu 52 mm
- kupa takozlarının Büyük pullarının yeni 14 mm ters Vicdanın geçeceği şakilde delinmesi
- amortisman gergi demirinin uygun uzatma aparatının yapılması
Şimdi, tamponları takma işine geldim umarım başarırırım. Teşekkürler
Ferhat Kiremit (38) 0Rh+
Opel AstraJ 1.3 Sport 2011
GV 2.0/AT 5K 2005
Opel AstraJ 1.3 Sport 2011
GV 2.0/AT 5K 2005
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Rica ederim, güle güle kullanın..
- ön 2 takozun 16 mm deliğinden geçen 2 adet istinat borusu 52 mm
(Bunu bir arkadaş daha söyledi ama hatırlayamadım, fotoğraf vs varsa bundan sonra yapacaklara uyarı notu eklemek güzel olur)
- kupa takozlarının Büyük pullarının yeni 14 mm ters Vicdanın geçeceği şakilde delinmesi
(Evet bu detayı atlamışım, taptırdığımız ters uzun bağlantı cıvatalarının dış çapına göre kupa pullarının genişletilmesi gerekiyor, bende yaparken unutmuştum, mengene ve matkapla büyütüp 14mm yapmıştım)..
- amortisman gergi demirinin uygun uzatma aparatının yapılması
(Amotrisör Kule gergisi (GV2.0 için) içinde uygun oranda yükseltme takozu imalatı gerekir.)
- ön 2 takozun 16 mm deliğinden geçen 2 adet istinat borusu 52 mm
(Bunu bir arkadaş daha söyledi ama hatırlayamadım, fotoğraf vs varsa bundan sonra yapacaklara uyarı notu eklemek güzel olur)
- kupa takozlarının Büyük pullarının yeni 14 mm ters Vicdanın geçeceği şakilde delinmesi
(Evet bu detayı atlamışım, taptırdığımız ters uzun bağlantı cıvatalarının dış çapına göre kupa pullarının genişletilmesi gerekiyor, bende yaparken unutmuştum, mengene ve matkapla büyütüp 14mm yapmıştım)..
- amortisman gergi demirinin uygun uzatma aparatının yapılması
(Amotrisör Kule gergisi (GV2.0 için) içinde uygun oranda yükseltme takozu imalatı gerekir.)
Site Admin
- FKiremit
- Er
- Mesajlar: 55
- Kayıt: 08 Oca 2013 09:15
- Konum: Aydın
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Fotoğraf yok ama ön farların altındaki takozların içine geçecek ve civatanın da içinden geçeceği istinat borusu gerekiyor. 52 mm uzunlukta. yoksa sıktıkça sıkılıyor vidalar yni 52 mm boyu olan 15 mm dış çap ve M8 vidanın geçeceği iç çapOffroadpassion yazdı:Rica ederim, güle güle kullanın..
- ön 2 takozun 16 mm deliğinden geçen 2 adet istinat borusu 52 mm
(Bunu bir arkadaş daha söyledi ama hatırlayamadım, fotoğraf vs varsa bundan sonra yapacaklara uyarı notu eklemek güzel olur)
- kupa takozlarının Büyük pullarının yeni 14 mm ters Vicdanın geçeceği şakilde delinmesi
(Evet bu detayı atlamışım, taptırdığımız ters uzun bağlantı cıvatalarının dış çapına göre kupa pullarının genişletilmesi gerekiyor, bende yaparken unutmuştum, mengene ve matkapla büyütüp 14mm yapmıştım)..
- amortisman gergi demirinin uygun uzatma aparatının yapılması
(Amotrisör Kule gergisi (GV2.0 için) içinde uygun oranda yükseltme takozu imalatı gerekir.)
Ferhat Kiremit (38) 0Rh+
Opel AstraJ 1.3 Sport 2011
GV 2.0/AT 5K 2005
Opel AstraJ 1.3 Sport 2011
GV 2.0/AT 5K 2005
-
- Er
- Mesajlar: 5
- Kayıt: 20 Tem 2010 19:04
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Slm arkadaşlar...
2000 model 5k santana kasa vitaranın sol ön aks için flanş çizimleri lazımdı, elinde olan gönderebilirmi?
2000 model 5k santana kasa vitaranın sol ön aks için flanş çizimleri lazımdı, elinde olan gönderebilirmi?
- Erem
- Er
- Mesajlar: 62
- Kayıt: 08 Haz 2014 22:19
- Konum: Ankara
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Merhaba,
Lütfen teyid ettikten sonra işlem yapınız, zira emin değilim.
Selamlar.
Lütfen teyid ettikten sonra işlem yapınız, zira emin değilim.
Selamlar.
TB2FEE
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Hocam bu şaft flanşı (4Delik) Sol ön aks Flanşı 3 Deliklilidir.Erem yazdı:Merhaba,Lütfen teyid ettikten sonra işlem yapınız, zira emin değilim.Selamlar.
Site Admin
- Erem
- Er
- Mesajlar: 62
- Kayıt: 08 Haz 2014 22:19
- Konum: Ankara
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Yakın zamanda kupa yükseltme yapacağım için yukarıdaki noktaya takıldım. Daha açıklayıcı mesaj yazana şimdiden teşekkürler :FKiremit yazdı:Offroadpassion yazdı:Rica ederim, güle güle kullanın..
... Fotoğraf yok ama ön farların altındaki takozların içine geçecek ve civatanın da içinden geçeceği istinat borusu gerekiyor. 52 mm uzunlukta. yoksa sıktıkça sıkılıyor vidalar yni 52 mm boyu olan 15 mm dış çap ve M8 vidanın geçeceği iç çap
"Sıktıkça sıkılıyor" ifadesinden, takozun içine gömülme gibi bir olay mı anlamalıyız? Civata ve somun arasında bahsedilen yüksük boru olsa da olmasa da zaten polyamid takoz yok mu?
Bu durumda nasıl böyle birşey olabiliyor?
TB2FEE
- yuzen_adam
- Asteğmen
- Mesajlar: 2470
- Kayıt: 25 Oca 2010 22:06
- Konum: İSTANBUL/MALTEPE/ALTINTEPE
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Polyamidlerin hepsi aynı kalitede olmadığı için bazen yumuşak olabiliyor. Bu yüzden ezilme olabiliyor.
Polyamid yerine siyah renkli delrin kullanırsanız daha sert olur.
Polyamid yerine siyah renkli delrin kullanırsanız daha sert olur.
Suzuki way of life...
Koray Yamacı 1986
İstanbul Maltepe Altıntepe
A Rh(+)
1999 Grand Vitara 2.5 v6
Koray Yamacı 1986
İstanbul Maltepe Altıntepe
A Rh(+)
1999 Grand Vitara 2.5 v6
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Önemli Not:
Arkadaşlar resimler kendi aracıma uyguladığım 50mm yükseltmeye ait parçalar. 50mm yükseltme için ön diferansiyel askı aparatları da mutlaka temin edilmelidir. Ayrıca ön ve arka yaylar için yapılacak getlerde yayların içine doğru geçecek fatura yaptırılması daha iyi olacaktır(Aşağıda Oğuz ağabeyin resimle gösterdiği şekilde). Montaj aşamasında üstatların uyarılarına dikkat edilmelidir...
Ön yaylar için
Arka yaylar için
Ön amortisörler için
Diferansiyel için
Getlerle birlikte Monroe gazlı Renault 19 amortisörleri kullandım. Aracın arkası yağlı amortisörlere göre biraz daha sert oldu ama rahatsız edici boyutta değil.
Site Admin
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Çizimler derli toplu bir başlık altında olsun diye burayada kopyaladım, Erkin teşekkür ederim eline sağlık
Site Admin
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18659
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Modifikasyon İçin Teknik Resimler
Karter koruma çizimleri bir yerlerde görmüştüm, gören ilgili başlık içine mesaj atsın buraya alalım..toplu bir yerde olsun çizimlerimiz.
Bu başlık altında sohbet soru vs alınmayacaktır, Teknik resim paylaşımı amaçlıdır.
Bu başlık altında sohbet soru vs alınmayacaktır, Teknik resim paylaşımı amaçlıdır.
Site Admin
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir