Suzuki Grand Vitara XL-7 TD REVİZYON & MODİFİYESİ

SUZUKI GRAND VITARA XL7 2.0 HDI

Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171661Okunmamış mesaj oguz1134
22 May 2013 23:11

ABDULLAH yazdı:Abi Allah kolaylık versin, yükseltme yapmadan AT sınıfta takabileceğim orjinalden büyük ebat var mı?
benim iş liseyi okumadan üniversiteye sınavsız arka kapıdan girmek gibi oldu ;) direk yükselttim. orijinal asvalt lastiğini 150 kâğıda verdim gene büyük ebat asvalt lastiğini üste 550 toka ettim aldım..

motordaki tork büyük lastiğe kafi geliyor..1 inç büyük dene en azından .. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171691Okunmamış mesaj Offroadpassion
23 May 2013 09:56

oguz1134 yazdı:motordaki tork büyük lastiğe kafi geliyor..1 inç büyük dene en azından .. :)
:roll: :roll: :roll: :roll:
Chip tunnig öncesimi diyorsun :?:
Site Admin

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171705Okunmamış mesaj oguz1134
23 May 2013 11:59

Resim

aynı kâğıt üstünde 3 dinamometre ölçümü var neden aradaki farkı görmek için.. :!: ama fark yok o ayrı.. morgulus

1. ölçüm standart dalgalı olan debimetre kirli düşük cıktı..

2.ölçüm standart işaretli. olan debimetre temizlendi normal cıktı..

3. ölçüm chipli + 0 beygir görünüyor.. :!: morgulus sadece vites aralığı uzadı . beygir,midilli,eşek vs..reye ratlanmadı..

buda diğer aracım katolog değeri 95 beygir standart 125 binde iken kac beygirdi bilmiyorum.. :?: ölçmemiştim.. :!: chip yaptırdım ve dedimki en az bi 20<>30 beygir atmıştır bi ölçüp bakayım dedim..aynı dinamotre aynı çipçi ama fark anormal..araç colt did 3 piston 1.5 dizel..sonuç cüş dedircek çinsten..
:arrow:
Resim

95 beygir olmuş 147.. :?: :idea: motorun yapısı ile ilgili..olmayınca olmuyor.. :roll: olduruncaya kadar devam.. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171709Okunmamış mesaj Offroadpassion
23 May 2013 12:20

Allahalla cidden aynı çıkmış, ama sanki daha iyi uzuyor gibime geldi araç :roll: :roll:
Site Admin

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171710Okunmamış mesaj oguz1134
23 May 2013 12:39

1 numara büyük turbo fark etmedi ,3<>5 numara büyüğüne yazılacam onuda 3. ye yapmış olacam..enjektörleri 0 aldım netice yok..2.ye tamir ettirip normal değerinde çalışır hale getirecem. eger kel olmaz ve hala param vede keyfim kalırsa yazılımla ugraşacam..

egr valfi içeriye cok kurum yolluyor ceviz büyüklüğündeki deliğe sigara kalınlında delik kalmıyor ,kurumla kapatıyor nefes almayacak duruma geliyor..napptım bi 3 kaat çektim altına daraltan bir aparat yaptım içeriye az kurum yollasın turboya giden debiyi çalmasın turbo daha neşeli olsun istedim..ama anladı lauk..egr lambası yakıyor o işde de arge aşamasındayım.. morgulus

benim işim zor..tüplü olsun çamurdan olsun.. morgulus franzızla boğuşmaya devam.. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171723Okunmamış mesaj Offroadpassion
23 May 2013 14:28

Sizin güreş Grokoromen şeklinde ne sen, nede Fransız üstünlük sağlıyor morgulus EGR iptali konusunda bende biraz bakınacam benimde kafama takılıyor. :roll: :roll:
Site Admin

Kullanıcı avatarı
ABDULLAH
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 918
Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171844Okunmamış mesaj ABDULLAH
24 May 2013 21:20

Shell'de GTL isimli bir mazot var.
Bunun açılımı Gas To Liquid, doğal gazdan elde edilen sentetik mazot.
Saf halde kükürt içermiyor, fakat saf halinin setan sayısı çok yüksek olduğundan dizel motorda kullanılması mümkün değil, bu nedenle satışa sunulmadan eurodieselle oranını sadece firmanın bildiği karışım hale getiriliyor.
Firma açıklamaları ve bazı kullanıcı yorumlarına göre alt devirlerde canlanma, sakin sürüşle yakıt tasarrufu
devirli kullanımda yakıt tüketimi artmakla beraber performans artışı sağlıyormuş.
Ama asıl iddia ve benim konuyu buraya taşıma sebebim motorda kurumlanma yapmadığı, hatta sürekli kullanımda 4 depodan sonra eski kurumları temizlediği.
Bunlar abartı da olsa en azından kurumlanma diğer eurodizellerden az ise (ki bu teorik olarak mümkün ) bizim araçlardaki olası EGR, Turbo, Enjektör sorunlarına önleyici bir çözüm olabilir mi?
Oğuz Abi sen kullandın mı, diğer üstadlardan da yorumları bekliyorum.
Grand Vitara XL-7 2.0TD

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171852Okunmamış mesaj oguz1134
25 May 2013 00:24

O Bahsettiğin azcık farklı fiyata satılıyor bir kac kez aldım..biraz daha bereketli fazla km yapıyor gibi geldi..bana..ama fiyat farkınla aynı yere çıkıyor..derim..

colt did de chip var o mazotu seçiyor da denilebilir ..mesela bp dan aldığımın hariçinle yürümüyor..denilebilir..hemen belli ediyor..Shell den hiç hoşlanmıyor hatta.. ;) şimdi devirdaim dağıttı altına işeyip içinde su tutmuyor..cekiçi ile götürmem uğraşmam lazım vaktim yok kapıda yatıyor.. ;) aşırı beygirin tek olumsuz yönü onda motor yan durduğundan cabuk şanzıman kulağı yiyiyor.. ;) ama ben mutluyum o yetiyor.. :)

psa grup araçlarında total tavsiye ediyor diye kulağıma çalındı araştırmadım..ama denedim şu ara iyi denilebilir..bp den iyi diyebilirim şimdilik..bunu birde colt la denersem tam anlarım.. ;)

şu ana kadar 2 si dışardan gelme pejo ekpert kapağı diğerleri biri benimki digeride İzmitli bir arkadaşın kapağını canlı gözümle gördüm..hepsi aynı kurumdan felç vaziyette idi..toplam 4. ,,egr ye kitlendim beyinden 10 küsür yerden kapattırdım..yemedi..naaptıysam olmadı arıza yakmaya devam etti ..tekrar standarta döndüm..tertemiz kapak içinin kirlenmesine gönlüm razı değil..karbiratörde meme küçültme olayının benzerini buna uygulayıp az eksoz gazına tav etmeye çalışıyorum..şu an netice yok. kapal içinde 4 tane kelebek var sanki yarış arabası mübarek egr dengeleyicisi..birde boğaz kelebeği var o da egr.. ;) nasıl desem tahterevalli gibim..yada biri atıyo diğeri tutup karşılıyor da denilebilir..zincirleme çalışan garip bi sistemi var
bu kadar karışıklık yetmezmiş gibi bunları vakumla kontrol ediyor.her birine selenoid valf koymuş ..4 lü olan direk vakumlu devirle ilğili açıp kapıyor..ve bunları ölçüp biçen bir alayda sensör varki onları denetliyor..eksantirik mili arkasında bir vakum pompası var milden takrikli limon kadar bi alet tüm o dalgamotorları o kontrol ediyor..fren westinahusu vs..

işin alfabesini anca çözdüm ,, beni baya gerdi..bıktım artık uğraşmaktan ama yapacam elbet az kaldı tüm eksilerimi toplıyayım tek sefer bi operasyonla iş bitirecem..
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
erhen
Ast Sub. Üst Çavuş
Mesajlar: 1719
Kayıt: 30 Ara 2011 23:50
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171859Okunmamış mesaj erhen
25 May 2013 01:41

ABDULLAH yazdı:Shell'de GTL isimli bir mazot var.Firma açıklamaları ve bazı kullanıcı yorumlarına göre alt devirlerde canlanma, sakin sürüşle yakıt tasarrufu
devirli kullanımda yakıt tüketimi artmakla beraber performans artışı sağlıyormuş. Ama asıl iddia ve benim konuyu buraya taşıma sebebim motorda kurumlanma yapmadığı, hatta sürekli kullanımda 4 depodan sonra eski kurumları temizlediği. Bunlar abartı da olsa en azından kurumlanma diğer eurodizellerden az ise (ki bu teorik olarak mümkün ) bizim araçlardaki olası EGR, Turbo, Enjektör sorunlarına önleyici bir çözüm olabilir mi?Oğuz Abi sen kullandın mı, diğer üstadlardan da yorumları bekliyorum.
Abdullah Kardeşim öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun.Ben dizel araçlarda sadece Shell GTL kullanırım.Her istasyonda satılmıyor ve fiyatı diğerlerinden pahalı ama performans açısından daha başarılı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Kurumlanma yapıp yapmadığı konusu teorik olarak benim de aklıma yatıyor.Hatta eşimin 80.000 kmdeki focus 1.6 tdci aracını geçen gün periyodik bakım için götürdüğüm serviste EGR valfini söken usta "bu nasıl bu kadar temiz kalmış shell gtl'mi kullanıyorsunuz?" diye sordu.
Bence yeni teknoloji dizel araçlarda kullanmaya değer diyorum.
Erhan Atav
55 yaş ,İzmir
2015 Renault Kadjar 1.6 dci

Kullanıcı avatarı
ABDULLAH
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 918
Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171860Okunmamış mesaj ABDULLAH
25 May 2013 07:34

oguz1134 yazdı:O Bahsettiğin azcık farklı fiyata satılıyor bir kac kez aldım..biraz daha bereketli fazla km yapıyor gibi geldi..bana..ama fiyat farkınla aynı yere çıkıyor..derim..

colt did de chip var o mazotu seçiyor da denilebilir ..mesela bp dan aldığımın hariçinle yürümüyor..denilebilir..hemen belli ediyor..Shell den hiç hoşlanmıyor hatta.. ;) şimdi devirdaim dağıttı altına işeyip içinde su tutmuyor..cekiçi ile götürmem uğraşmam lazım vaktim yok kapıda yatıyor.. ;) aşırı beygirin tek olumsuz yönü onda motor yan durduğundan cabuk şanzıman kulağı yiyiyor.. ;) ama ben mutluyum o yetiyor.. :)

psa grup araçlarında total tavsiye ediyor diye kulağıma çalındı araştırmadım..ama denedim şu ara iyi denilebilir..bp den iyi diyebilirim şimdilik..bunu birde colt la denersem tam anlarım.. ;)

şu ana kadar 2 si dışardan gelme pejo ekpert kapağı diğerleri biri benimki digeride İzmitli bir arkadaşın kapağını canlı gözümle gördüm..hepsi aynı kurumdan felç vaziyette idi..toplam 4. ,,egr ye kitlendim beyinden 10 küsür yerden kapattırdım..yemedi..naaptıysam olmadı arıza yakmaya devam etti ..tekrar standarta döndüm..tertemiz kapak içinin kirlenmesine gönlüm razı değil..karbiratörde meme küçültme olayının benzerini buna uygulayıp az eksoz gazına tav etmeye çalışıyorum..şu an netice yok. kapal içinde 4 tane kelebek var sanki yarış arabası mübarek egr dengeleyicisi..birde boğaz kelebeği var o da egr.. ;) nasıl desem tahterevalli gibim..yada biri atıyo diğeri tutup karşılıyor da denilebilir..zincirleme çalışan garip bi sistemi var
bu kadar karışıklık yetmezmiş gibi bunları vakumla kontrol ediyor.her birine selenoid valf koymuş ..4 lü olan direk vakumlu devirle ilğili açıp kapıyor..ve bunları ölçüp biçen bir alayda sensör varki onları denetliyor..eksantirik mili arkasında bir vakum pompası var milden takrikli limon kadar bi alet tüm o dalgamotorları o kontrol ediyor..fren westinahusu vs..

işin alfabesini anca çözdüm ,, beni baya gerdi..bıktım artık uğraşmaktan ama yapacam elbet az kaldı tüm eksilerimi toplıyayım tek sefer bi operasyonla iş bitirecem..
Abi senin elinden kurtulmaz.
erhen yazdı:
ABDULLAH yazdı:Shell'de GTL isimli bir mazot var.Firma açıklamaları ve bazı kullanıcı yorumlarına göre alt devirlerde canlanma, sakin sürüşle yakıt tasarrufu
devirli kullanımda yakıt tüketimi artmakla beraber performans artışı sağlıyormuş. Ama asıl iddia ve benim konuyu buraya taşıma sebebim motorda kurumlanma yapmadığı, hatta sürekli kullanımda 4 depodan sonra eski kurumları temizlediği. Bunlar abartı da olsa en azından kurumlanma diğer eurodizellerden az ise (ki bu teorik olarak mümkün ) bizim araçlardaki olası EGR, Turbo, Enjektör sorunlarına önleyici bir çözüm olabilir mi?Oğuz Abi sen kullandın mı, diğer üstadlardan da yorumları bekliyorum.
Abdullah Kardeşim öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun.Ben dizel araçlarda sadece Shell GTL kullanırım.Her istasyonda satılmıyor ve fiyatı diğerlerinden pahalı ama performans açısından daha başarılı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Kurumlanma yapıp yapmadığı konusu teorik olarak benim de aklıma yatıyor.Hatta eşimin 80.000 kmdeki focus 1.6 tdci aracını geçen gün periyodik bakım için götürdüğüm serviste EGR valfini söken usta "bu nasıl bu kadar temiz kalmış shell gtl'mi kullanıyorsunuz?" diye sordu.
Bence yeni teknoloji dizel araçlarda kullanmaya değer diyorum.
Teşekkürler Hocam. Ben de depo boşalsın deneyeceğim.
Grand Vitara XL-7 2.0TD

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171887Okunmamış mesaj oguz1134
25 May 2013 16:03

Abdullah iyiki sen bi tane aldın xl-7 ,burda yalnızım kimsem yok.. :!: sen olmasan açtığım konular pas tutacak okuyan bilem yok.. :roll:

burda her kes tüplü ve öfkeli.. morgulus

mazotlu kullanan bi 2 miz varız..en çok da motor sesimize alerjileri var bunların.. ;) kıyak bi izalasyon yapalım derim..varmı bir tavsiyen.. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
ABDULLAH
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 918
Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171889Okunmamış mesaj ABDULLAH
25 May 2013 16:52

oguz1134 yazdı:Abdullah iyiki sen bi tane aldın xl-7 ,burda yalnızım kimsem yok.. :!: sen olmasan açtığım konular pas tutacak okuyan bilem yok.. :roll:

burda her kes tüplü ve öfkeli.. morgulus

mazotlu kullanan bi 2 miz varız..en çok da motor sesimize alerjileri var bunların.. ;) kıyak bi izalasyon yapalım derim..varmı bir tavsiyen.. :)
Abi ben sana güvenip aldım. Dedim bir sorun olursa Oğuz Abi çözer nasılsa. Benim sesten yana bir şikayetim yok, dışardan çok duyuluyor mu bilmem ama rolantide ışıklarda beklemesem dizel olduğunu unutacağım. Ama izolasyon ses dışında sıcak-soğuk konusunda da faydalı olur, bende fikir yok ama arkandan gelirim ancak.
Grand Vitara XL-7 2.0TD

Kullanıcı avatarı
cavitpekdemir
Ast Sub. Üst Çavuş
Mesajlar: 1782
Kayıt: 13 Nis 2013 16:56
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171895Okunmamış mesaj cavitpekdemir
25 May 2013 21:00

Ben mazotlularada lpg takıldığını duydum hem traktöre takmışlar DİZELDEDE%20-25 tasarruf yapıyormuş.
Duymak istemediğini başkasına söyleme
10-09-1955-SAKARYADA DOĞDU
30-12-2002-EMEKLİ OLDU
ŞİMDİ O SUZİKİCİ
2005-1600-GRANT VİTARA

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171897Okunmamış mesaj oguz1134
25 May 2013 21:26

cavitpekdemir yazdı:Ben mazotlularada lpg takıldığını duydum hem traktöre takmışlar DİZELDEDE%20-25 tasarruf yapıyormuş.
Cavit abim sırf bagaj için bu aracı aldım .. Abdullah zaten sevmez ,,+ ben almıyalım.. :arrow: alıpda kullanan kardeşlerimizede mani olmayayım ..derim..lpg işini.. morgulus

yağmurdan kaçtık zatii..şimdi ide bu RHW kodlu motorun derdine kafamıza bi taş yağmadığı kaldı.. :!: onu tüplü ve öfkeli düşünemiyorum.. :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
MudMonster
Ast Sub. Üst Çavuş
Mesajlar: 1495
Kayıt: 17 Ara 2012 00:07
Konum: Ağrı
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171912Okunmamış mesaj MudMonster
26 May 2013 13:25

Abi ellerine sağlık senin aracı görmek için sabırsızlanıyorum. şu 15 haziran gelsede görsek.
Selçuk TAVŞAN A Rh(+)
Yaş: Plakayı buldu morgulus 31
2000 Suzuki Grand Vitara 2.5 V6 Otomatik
Memleket: HATAY/Payas
İSTANBULA DÖNÜŞ HAZIRLIĞI YAPIYOR

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171967Okunmamış mesaj Offroadpassion
27 May 2013 12:22

ABDULLAH yazdı:Shell'de GTL isimli bir mazot var.Bunun açılımı Gas To Liquid, doğal gazdan elde edilen sentetik mazot.
Saf halde kükürt içermiyor, fakat saf halinin setan sayısı çok yüksek olduğundan dizel motorda kullanılması mümkün değil, bu nedenle satışa sunulmadan eurodieselle oranını sadece firmanın bildiği karışım hale getiriliyor.Firma açıklamaları ve bazı kullanıcı yorumlarına göre alt devirlerde canlanma, sakin sürüşle yakıt tasarrufu
devirli kullanımda yakıt tüketimi artmakla beraber performans artışı sağlıyormuş. Ama asıl iddia ve benim konuyu buraya taşıma sebebim motorda kurumlanma yapmadığı, hatta sürekli kullanımda 4 depodan sonra eski kurumları temizlediği. Bunlar abartı da olsa en azından kurumlanma diğer eurodizellerden az ise (ki bu teorik olarak mümkün ) bizim araçlardaki olası EGR, Turbo, Enjektör sorunlarına önleyici bir çözüm olabilir mi?Oğuz Abi sen kullandın mı, diğer üstadlardan da yorumları bekliyorum.
Abdullah Aracım LPG'li olmasına rağmen denemek için 4-5 Lt kadar aldım bu dizel yakıtdan yuhh :?: yuhh , Açık sarı hafif kokulu :arrow: setan oranı yüksek bir ürün 8-) Yukarıda belirttiğin üzere, :arrow: alt devirlerde canlanma, :arrow: çekişde artış filan olmadı yuhh syt syt :?: :?: yuhh belkide bende bir mallık vardır utanma morgulus , neyse Yakıtın doğal olması ve içinde kurum temizliyice bir formül olması bende cezbetti 8-) ve bu ürünü şeçmemde etkin rol oynadı, Suzuki Vitara 1.6 JLX benzinli aracımın, emiş manifoldu temizliği sırasında kullandım ve cidden çok memnun kaldım morgulus , ince mazot, yağı pası kiri sildi süpürdü, cidden yazıldığı gibi hiç kurum bırakmadı, valla süper bir ürün morgulus morgulus morgulus

Abdullah içinden geçenleri duydum sanırım morgulus morgulus
Site Admin

Kullanıcı avatarı
ozdemirbrs
Albay
Mesajlar: 5953
Kayıt: 01 May 2012 12:50
Konum: BURSA merkez
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171970Okunmamış mesaj ozdemirbrs
27 May 2013 12:54

:?: :?: :?: :(
Hüseyin Özdemir
Bursa köyü ağası...
yaş = İzmir + Bursa
[/b]2007 suzuki Jimny JLX 1,3 MT Koçero
2012 ford fiesta 5k titanium 1,4 TDCI
0 RH (+)

Kullanıcı avatarı
ABDULLAH
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 918
Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 171984Okunmamış mesaj ABDULLAH
27 May 2013 14:39

Abdullah içinden geçenleri duydum sanırım morgulus morgulus[/quote]
Allah iyiliğini versin, Allah seni de güldürsün. morgulus morgulus morgulus morgulus morgulus morgulus morgulus morgulus
Grand Vitara XL-7 2.0TD

Kullanıcı avatarı
Offroadpassion
SITE ADMIN
Mesajlar: 18661
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 172000Okunmamış mesaj Offroadpassion
27 May 2013 17:14

Tamam ne gülüyorsun morgulus denedim işte gayetde güzel sonuç aldım morgulus morgulus morgulus morgulus biraz espri katayım dedim, hep ciddi yazıyorum , güldüreyim dedim morgulus morgulus morgulus morgulus
Site Admin

Kullanıcı avatarı
gokhan5234
Kurmay Albay
Mesajlar: 6044
Kayıt: 21 Haz 2010 12:44
Konum: marmaris
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 172007Okunmamış mesaj gokhan5234
27 May 2013 17:33

oguz abı elıne emegıne saglık ılgıyle takıp edıyroum lakın fazla dızel suzukıyle ıc ıce olmadıgım ıcın sadece ızlemekle kalıyorum :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Gökhan KARABIYIK
(yamaan )
Suzuki SAMURAİ NAMI diğer KOCA KAFA
Karaambar Gamyoncular dernegının eski ıkıncı uyesi
Muğla--marmaris yaş 33

Kullanıcı avatarı
ABDULLAH
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 918
Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 172013Okunmamış mesaj ABDULLAH
27 May 2013 18:31

Offroadpassion yazdı:Tamam ne gülüyorsun morgulus denedim işte gayetde güzel sonuç aldım morgulus morgulus morgulus morgulus biraz espri katayım dedim, hep ciddi yazıyorum , güldüreyim dedim morgulus morgulus morgulus morgulus
Aslında alışılmamış şeyleri denemekten ve sağlam parçaları kurcalamaktan hep ağzım yandı, ama bu konuda kendime hakim olamıyorum. morgulus
JLX te kırmızı antifiriz kullanacağım diye radyatörden kalorifer peteğine ne varsa patlatmıştım,
yol bilgisayarı bağlayayım derkem km saati olayını biliyorsun zaten.
XL-7 yi ellemeyeyim yoksa fena patlar diyorum ama bakalım ne kadar dayanacağım, mazola başladım.
Acaba yükseltsem mi ? morgulus
Grand Vitara XL-7 2.0TD

Kullanıcı avatarı
reis67
Yüzbaşı
Mesajlar: 4046
Kayıt: 03 Kas 2012 00:14
Konum: istanbul
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 172015Okunmamış mesaj reis67
27 May 2013 22:17

Offroadpassion yazdı:Tamam ne gülüyorsun morgulus denedim işte gayetde güzel sonuç aldım morgulus morgulus morgulus morgulus biraz espri katayım dedim, hep ciddi yazıyorum , güldüreyim dedim morgulus morgulus morgulus morgulus

bir arkadaşımın d4d corollasına esenlerden 50 liralık benzin doldurmuşlar- depoda çeyrekten az eurodizel varken.. :?: :?:

ne veren farkında- ne de alan :arrow: morgulus morgulus morgulus morgulus

ilk kalkışlarda biraz hırıldıyordu diyor- ama yolda uçuyordu adeta :arrow: yuhh yuhh yuhh

ee, dedim- ne zaman fark ettin ?

bir dahaki gidişimde dedi :!: :!: :!: son aldığı yakıtın tarihini kontrol etmek için fişe bakayım demiş- o da ne :?: :?: :?:

10 küsür litre 95 oktan benzin yazıyor morgulus morgulus morgulus

içerden pc. den kayıtlara baktırmış-inanamadığı için- inanıp çıkmış dışarı-

sonuç- corolla servise gider- teste bağlanır- ne bir arıza kaydı var ne lambası...

enjektörler kontrol edilir- hiç bir aksaklık yok :!: :!: :!: motor çalışması-çekiş vs. herşey yerli yerinde :?: :?:

BU CAPONDAN KORKULACAĞINI O ZAMAN ANLAMIŞTIM :roll: :roll: :roll:
Selçuk Engin / 43 / Bahçeşehir
1997 Nissan Pathfinder R50 3.3 V6 / PÖH
1999 İNFİNİTİ QX4 3.3V6/ LORD

Kullanıcı avatarı
oguz1134
Yüzbaşı
Mesajlar: 4187
Kayıt: 21 Oca 2010 22:59
Konum: ISTANBUL
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 172016Okunmamış mesaj oguz1134
27 May 2013 22:22

arge aşamalarım devam ediyor.. :!: 2000 tl sayıp taktıgım 0 enjektörleri söküp ayarlatıp taktırmak için 1200 tl fiyat aldım.. :roll:

intercolor girişlrindeki minik kauçuk contalar zamanla ve yag temasından folofoş olmuş lardı bir kac kez daha hatta cok fazla kez söküp takacagımdan mecbur şipariş verdim servise caponyadan gelcek..1 ay bekleyecem.. ;)

ejnektör operasyonu ,, 2. hararet götergesi için t koyma operasyonu,, termostat degişimi ,,egr 1 daraltıcı sibob ayar operasyonu ,,turbo operasyonu..vs neyi sökecek bakacak olsan ilk intercooler ri söküp cıkarmak zorundasın..bir nevii masa örtüsü de denilebilir.. morgulus 5 paralık lastik de minik bi delik ,,,,olmayan ,turbo basıncı, yürümeyen xl-7 demek.. ;) mecbur hepsi bi avuc lastiğede bi yüzlük toka ettim..

bahaustan su kontraplagı alıp kestırdim. 18 mm kalınlık 20x20 cm 4 adet ,, 12 mm kalınlık 20x20 cm 4 adet = 8 minik suya dayanıklı kereste..su kontraplagı tutkalı ..kıl testere muhtelik şekilli kalınlıklı zımparalar vs..marangozluğa el atıp bagaja lavabo tuvalet vs yapmıyacam korkmayın.. morgulus bu işlerde kullanmaya yüz e yakın muhtelif..sac vidasıda aldım.. ;)

bu tahtalarla çipte ne etcem.. :?: 18+12= 30 mm lik kalınlıgı elde edip kare olan şekli yovarlege cevirip sonra içindende bi parca alıp halka (simit) seklini verecem.. ;) bu halkaların üstünede 16,5 ve 10 cm elimdeki mevcut oparlöleri vidalayacam..önceside kapıların içi dışı izalasyon olması gerek ..onuda kendim becerecem malzeme peşinede düşeçem tabii.

v kayışların rulmanlarınada el attım 2. degişecek..+kayışıda.. syt

şu parcayı bulamıyorum bana satın alabilecegim bi adres tarif eden olabilirmi ..ingiltereden bi yerden alıyım dedim sadece a.b. birliğine satıyo laug listeden ülkemin adını bile yazamıyom.. :?:

http://www.findpart.org/part/sk-sk008154" onclick="window.open(this.href);return false;

bu parcayı satlık gören duyan haber versin.. :roll:

cıkan bu gibi adreslerde de fiyat yok bana mesaj cek bu parca için fiyat vereyim diyor..

bu konuda yardım talebim var.. :!: :)
Oğuz Hekimoğlu
İstanbul/B.cekmece,mimaroba
kendi 61 modelcipi 2001
KONULARIMA EKLEDİĞİM RESİMLERİ GÖREMİYORSUNUZ.. ;)
YILLIK 400 USD HARAÇ İSTİYOR BENDEN ..
YOKSA VERMEM SİLERİM HAA,, DİYO TEHDİT EDİYOO POLİSE GİTME,,PARAYI VER RESİMLERİ AL DİYOO resimleri silmedim ve benden kaynaklanan bi sorun değil.. bilğiniz olsun..

Kullanıcı avatarı
TARDUK
Ast Sub. Üst Çavuş
Mesajlar: 1481
Kayıt: 13 Mar 2011 23:59
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 172022Okunmamış mesaj TARDUK
27 May 2013 23:34

reis67 yazdı:bir arkadaşımın d4d corollasına esenlerden 50 liralık benzin doldurmuşlar- depoda çeyrekten az eurodizel varken.. :?: :?: ne veren farkında- ne de alan :arrow: morgulus morgulus morgulus morgulus ilk kalkışlarda biraz hırıldıyordu diyor- ama yolda uçuyordu adeta :arrow: yuhh yuhh yuhh ee, dedim- ne zaman fark ettin ?
bir dahaki gidişimde dedi :!: :!: :!: son aldığı yakıtın tarihini kontrol etmek için fişe bakayım demiş- o da ne :?: :?: :?: 10 küsür litre 95 oktan benzin yazıyor morgulus morgulus morgulus çerden pc. den kayıtlara baktırmış-inanamadığı için- inanıp çıkmış dışarı- sonuç- corolla servise gider- teste bağlanır- ne bir arıza kaydı var ne lambası...enjektörler kontrol edilir- hiç bir aksaklık yok :!: :!: :!: motor çalışması-çekiş vs. herşey yerli yerinde :?: :?: BU CAPONDAN KORKULACAĞINI O ZAMAN ANLAMIŞTIM :roll: :roll: :roll:
benim opel corsada da benzin koymuşlardı 1.7 dizel motor süper kaçıyordu

Kullanıcı avatarı
ABDULLAH
Ast Sub. Çavuş
Mesajlar: 918
Kayıt: 14 Şub 2010 08:19
Konum: DENİZLİ- BAĞBAŞI MH.
İletişim:

Re: GRAND VİTARA XL-7 TD KRONİK SORUNLARI..! REVİZYON&MODİFİ

Mesaj: # 172029Okunmamış mesaj ABDULLAH
28 May 2013 08:30

oguz1134 yazdı:2. hararet götergesi için t koyma operasyonu
Abi Garmın'deki hararet göstergesine güvenemedin mi, yoksa devamlı göz önünde olsun diye mi ikinciyi takacaksın?
Grand Vitara XL-7 2.0TD

Cevapla

“SUZUKI GRAND VITARA XL7 2.0 HDI” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir