Suzuki Vitara JLX araçlara da uzun yıllar kullanım sonucunda her araçta olduğu gibi malzeme yorulmaları olmaktadır. Alüminyum malzeme, Oksidayona açık ve İnce Narin yapısı ile JLX araçların zayıf yerlerinden biridir Ön diferansiyel.
Asfalt kullanımında uzun yıllar sorun çıkarmasada, Offroad kullanımında dafa fazla zorlanma, malzeme yorulmaları ve hatalı kullanımda birleşince zaman zaman aşağıdaki fotoğrafda olduğu gibi kırılmalar yaşanabilir.. bu illa olacak diye bir ön görü yapılamaz ancak zayıf noktalardan biridir.
![Resim](http://forum.difflock.com/userpix/5738_HPIM0464_600_x_450_1.jpg)
![Resim](http://i691.photobucket.com/albums/vv274/rob_canning/Cars/Taradiffcrack.jpg)
Bu durumda size bir defsansiyen boynu, nadiren defransiyel kovanı (uzun kol olan) bölüm lazım olacaktır.
![Resim](http://i38.photobucket.com/albums/e128/gv1600/GRANDVITARA001.jpg)
Bazı durumlarda Defransiyel boyunu komple alınıp/temin edilip takılması durumunda dikkar edilecek nokta ise, yeni alınan komple defransiyel iç bölümünün kaç spline/Freze dişe sahip olduğundan emin olmak gerekir.. Türkçesi Freze Dişi /Eng Spline olan bu tırtıklı dişlerin sayılması elinizdeki aks ile gelen def içinde girdiği yer ile uyumlu olması gereklidir.
![Resim](http://www2.izook.com/images/3688.jpg)
Akslar Def. içinde bu dişlilerin içine girdiğinden gelen def. içindeki bu diş sayısı ile, arabanızdaki aksların pin sayılarının tutması önemlidir.
![Resim](http://www.billjohn.com/articles/drivetrain/swarbseries/arbconv/images/p4210004.jpg)