Aşağıdaki resimde, Suzuki Vitara'ya Defransiyel Üstün bulunan ve Defransiyeli eksenleyen Rot Kolu arızasını göstermektedir. Genellikle arka bölümde oluşan bu ezilme, araçda yapılan yükseltmede standart bağlantının kullanılması sonucu oluşur.
Defransiyel ile şaşi reel olarak kaç santim yükseltildiyse, fabrikasyon ayarları ve açıları korumak için bağlantı takozu ile yükseltilmelidir. Sık olarak araziye girilmesi durumunda, Defrsansiyel üstü takoz kullanılmayan durumlarda aşağıdaki arızaların gürülmesi olası ve rot'un hızla aşağıdaki şekilde bozumması normaldir.
Suzuki Vitara Defransiyel Üstü Rot Sorunları
Moderatörler: cenknalbantoglu, DERKMEN, Offroadpassion
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18658
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Suzuki Vitara Defransiyel Üstü Rot Sorunları
Site Admin
-
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 8310
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
- Konum: İSTANBUL
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Defransiyel Üstü Rot Sorunları
JlX kasanın olmazsa olmaz modifiye aşamalarından birisidir bu ve bu açıları korumak olası sorunların önüne geçmek için önemlidir. Jimny de ve Gv de sistemde az da olsa farklılıklar vardır. Bu nedenle aynı şeyler diğerleri için geçerli değildir.
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
- Offroadpassion
- SITE ADMIN
- Mesajlar: 18658
- Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
- İletişim:
Re: Suzuki Vitara Defransiyel Üstü Rot Sorunları
Aynen öyle Çağlar, modifikassyonda ya değiştereceksiniz, yada kullanılacaksa Fab. toleransları içinde kullanılmalıdır, Arçaç kaç santim yükseldiyse Rot açısını korumak için Def. Üst bağlantısıda okadar yükseltilmelidir.
Site Admin
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 50 misafir