Suzuki Vitara Defransiyel Üstü Rot Sorunları

SUZUKI SÜSPANSİYON SİSTEMLERİ HK SORU VE PAYLAŞIMLARIMIZ

Moderatörler: persumer, kaanka, *RESCUE*, Offroadpassion

Kullanıcı avatarı
SITE ADMIN
Mesajlar: 11723
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2010 16:22
Aşağıdaki resimde, Suzuki Vitara'ya Defransiyel Üstün bulunan ve Defransiyeli eksenleyen Rot Kolu arızasını göstermektedir. Genellikle arka bölümde oluşan bu ezilme, araçda yapılan yükseltmede standart bağlantının kullanılması sonucu oluşur.

Defransiyel ile şaşi reel olarak kaç santim yükseltildiyse, fabrikasyon ayarları ve açıları korumak için bağlantı takozu ile yükseltilmelidir. Sık olarak araziye girilmesi durumunda, Defrsansiyel üstü takoz kullanılmayan durumlarda aşağıdaki arızaların gürülmesi olası ve rot'un hızla aşağıdaki şekilde bozumması normaldir.

Bandeja.jpg
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli yetkilere sahip değilsiniz.

SITE ADMIN
Mesajlar: 8369
Kayıt: 21 Oca 2010 15:23
Konum: İSTANBUL
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 21 Tem 2010 21:32
JlX kasanın olmazsa olmaz modifiye aşamalarından birisidir bu ve bu açıları korumak olası sorunların önüne geçmek için önemlidir. Jimny de ve Gv de sistemde az da olsa farklılıklar vardır. Bu nedenle aynı şeyler diğerleri için geçerli değildir.
Çağlar Köker (38) - 0 (RH) +
Vitara 2.0 HDI DIESEL 2003 (10 Fil gücü + chip tuning )
Maltepe-İstanbul
Kullanıcı avatarı
SITE ADMIN
Mesajlar: 11723
Kayıt: 21 Oca 2010 15:21
Okunmamış mesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2010 16:11
Aynen öyle Çağlar, modifikassyonda ya değiştereceksiniz, yada kullanılacaksa Fab. toleransları içinde kullanılmalıdır, Arçaç kaç santim yükseldiyse Rot açısını korumak için Def. Üst bağlantısıda okadar yükseltilmelidir. ;)

Dön SUZUKI SÜSPANSİYON SİSTEMLERİ

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir